grusza red faworytka

1. Data: 2009-06-02 07:04:17

Temat: grusza red faworytka
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosną zasadziłem gruszę odmiana red faworytka.
Przyjeła się nawet miała kilka kwiatków.
Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą
Co jej może byc?
Jak jej pomóc?

Krzysiek

2. Data: 2009-06-02 11:41:19

Temat: Re: grusza red faworytka
Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpeciele...

3. Data: 2009-06-02 16:59:48

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h02ith$tu6$1@news.onet.pl kris
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiosną zasadziłem gruszę odmiana red faworytka.
> Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą
> Co jej może byc?

Hejka. Nie przyszło Ci do głowy, żeby dokładnie obejrzeć liście. Może
sprawcy nie opuścili miejsca zbrodni.
Pozdrawiam kryminalistycznie Ja...cki
PS U mnie na liściach gruszy rozrabiają pryszczarki

4. Data: 2009-06-02 18:53:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris pisze:
> [...]
> Przyjeła się nawet miała kilka kwiatków.
> Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą

Sądziłeś, że sprzedawcy zabezpieczyli drzewko na wieki?
;-)
--
pozdr. Jerzy

Topinambur /potrzeba/