Re: Alergia przy ustach? Krótko.

From: "kju" <u...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Alergia przy ustach? Krótko.
Date: Mon, 26 Sep 2011 11:49:53 +0200

Użytkownik "maxknowledge" napisał w wiadomości grup
g2000yqe.googlegroups.com...

>czy ktoś z Państwa miał problem kosmetyczny polegający na alergicznym
>powstawaniu czegoś z rodzaju "zajadów" nad i pod ustami? Byłam u
>dermatologa, wysłał mnie do alergologa, który przepisał maść,
>pomagała, ale kiedy ją skończyłam mam efekt jojo, bowiem znowu
>powstaje mi nad ustami coś podobnego do zajadów, ale o umiarkowanym
>nasileniu:

>http://img.tipy.pl/art/2930.gif

Po pierwsze, zdjęcie nie jest dorosłego a dziecka. Nie wypada tak łgać na
sam początek.
Tylko dziecięce zęby, zwykle stałe na początku mają typowe "koronki" u
nasady, które
z czasem zwykle w całości sie zgryzają.
http://www.oralanswers.com/wp-content/uploads/2011/0
1/baby_teeth_permanent_teeth-300x224.jpg

Po drugie, jeśli już problem rzeczywiście istnieje, to warto pobrać
zeskrobiny w celu wykluczenie liszajca i gronkowca.
Jak nadmienił przedpiśca unikać profilaktycznie cukru, który
żywi drożdże, natomiast podbudować odporność, uzupełnić
bakterie kwasu mlekowego, dbać lepiej o higienę jamy ustnej(szczotkować
zęby po każdym posiłku i płukać roztworem wody utlenionej i wody) i
pobrać witamine B2.
Jeśli natomiast testy wykazały, że przyczyna tkwi w alergenie, nie ma innej
rady jak stosować zaleconą dietę.

--
podpis