Alergia przy ustach? Krótko.

1. Data: 2011-09-25 23:57:15

Temat: Alergia przy ustach? Krótko.
Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś z Państwa miał problem kosmetyczny polegający na alergicznym
powstawaniu czegoś z rodzaju "zajadów" nad i pod ustami? Byłam u
dermatologa, wysłał mnie do alergologa, który przepisał maść,
pomagała, ale kiedy ją skończyłam mam efekt jojo, bowiem znowu
powstaje mi nad ustami coś podobnego do zajadów, ale o umiarkowanym
nasileniu:

http://img.tipy.pl/art/2930.gif

Co jest Państwa zdaniem najczęstszą przyczyną powstawania i
najsilniejszym alergenem? Lekarz oczywiście wymienił wszystko co
możliwe - ale nie ogranicze diety do tego stopnia!

Pozdrawiam.

2. Data: 2011-09-26 03:22:26

Temat: Re: Alergia przy ustach? Krótko.
Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Kiedyś podobny przypadek potraktowałem roztworem kitu pszczelego ["Propolis"
który jest na spirytusie z apteki rozcieńczony wodą do 10%] i okazało się
to jedynym sposobem na szybkie usunięcie kłopotów. Gdzieś czytałem, że to
[tamten "mój" przypadek]grzybiczne [więc węglowodany [cukry] to pasą ..

Psot

3. Data: 2011-09-26 07:26:59

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę maxknowledge wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> najsilniejszym alergenem? Lekarz oczywiście wymienił wszystko co
> możliwe - ale nie ogranicze diety do tego stopnia!

To zrób testy.

Qra

4. Data: 2011-09-26 09:49:53

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maxknowledge" napisał w wiadomości grup
g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
>pomagała, ale kiedy ją skończyłam mam efekt jojo, bowiem znowu
>powstaje mi nad ustami coś podobnego do zajadów, ale o umiarkowanym

Po pierwsze, zdjęcie nie jest dorosłego a dziecka. Nie wypada tak łgać na
sam początek.
Tylko dziecięce zęby, zwykle stałe na początku mają typowe "koronki" u
nasady, które
z czasem zwykle w całości sie zgryzają.
http://www.oralanswers.com/wp-content/uploads/2011/0
1/baby_teeth_permanent_teeth-300x224.jpg

Po drugie, jeśli już problem rzeczywiście istnieje, to warto pobrać
zeskrobiny w celu wykluczenie liszajca i gronkowca.
Jak nadmienił przedpiśca unikać profilaktycznie cukru, który
żywi drożdże, natomiast podbudować odporność, uzupełnić
bakterie kwasu mlekowego, dbać lepiej o higienę jamy ustnej(szczotkować
zęby po każdym posiłku i płukać roztworem wody utlenionej i wody) i
pobrać witamine B2.
Jeśli natomiast testy wykazały, że przyczyna tkwi w alergenie, nie ma innej
rady jak stosować zaleconą dietę.

--
podpis

5. Data: 2011-09-26 20:38:27

Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 11:49, "kju" <u...@k...pl> wrote:

> [...]
> pobrać witamine B2.
> Jeśli natomiast testy wykazały, że przyczyna tkwi w alergenie, nie ma innej

Nie ma potrzeby traktować mnie jak głupca. Dobrze zdaję sobie z tego
co wyżej. Jednak chodziło mi głównie o to, co najczęściej uczula, bo
dermatolog i alergolog stwierdził jednoznacznie, że to problem
alergologiczny i wymienił całą masę produktów uczulających. Ciekawi
mnie tylko co najczęściej uczula.

To nie zajady, więc kuracja witaminą B na nic się zda :-)

Zdjęcie poglądowe, chodziło tylko o skórę nad wargami.

6. Data: 2011-09-26 22:11:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-26 22:38, maxknowledge pisze:

> [...]
> mnie tylko co najczęściej uczula.
>
> To nie zajady, więc kuracja witaminą B na nic się zda :-)

A może A? Albo E? Wycisnąć z kapsułki.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

7. Data: 2011-09-26 22:19:14

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-26 22:38, maxknowledge pisze:
> To nie zajady, więc kuracja witaminą B na nic się zda:-)
>
> Zdjęcie poglądowe, chodziło tylko o skórę nad wargami.

Nie oblizuj ust.

Smaruj cytryną, może pomoże (tak jak mojej koleżance).

--
animka

Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

8. Data: 2011-09-26 22:22:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2011 00:19:14 +0200, Animka napisał(a):

> Nie oblizuj ust.
>
> Smaruj cytryną, może pomoże (tak jak mojej koleżance).

Miód.
--
XL

9. Data: 2011-09-26 22:45:10

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-27 00:22, Ikselka pisze:

> Miód.

Jeśli nie ma się na miód uczulenia.
Można też maścią Cortineff.

10. Data: 2011-09-27 07:38:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dermatolog i alergolog stwierdził jednoznacznie, że to problem
> alergologiczny i wymienił całą masę produktów uczulających. Ciekawi

Otóż każdego co innego.

Qra, cieszę się, że pomogłam...

Zinnat a alkohol
rak esicy/odbytnicy