napuchnięte ręce pod wpływem wody

1. Data: 2011-09-27 05:59:32

Temat: napuchnięte ręce pod wpływem wody
Od: "Arek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zauważyłem od paru tygodni taki problem.
Otóż pewnie sporo ludzi pod prysznicem czy w wannie zauważa, że ich dłonie
"marszczą się" pod wpływem wody. I nie jest to nic dziwnego, ot, taka
reakcja.

Jednak od paru tygodni zauważyłem, że ma ona u mnie o wiele mocniejszy
efekt - to nie jest już tylko zwykłe pomarszczenie, ale skóra jakby
dodatkowo puchła, rece wyglądają na opuchnięte, mocno pomarszczone, bywa że
schodzi naskórek - całość dotyczy tylko wewnętrznej części dłoni)

Robiłem ostatnio badania krwi, nie wyszło w nich nic szczególnego. Lekko
zaniżona jest glokuza (muszę powtórzyć je bo nie wiem czy to efekt tego, że
ostatnio było wiecej alkoholu i wypłukał on cukier z organizmu, czy to coś
poważniejszego), natomiast nie widzę żadnych innych niekorzystnych wyników.

Myślałem, że to może wina jakichś zmian w ilości chloru w wodzie, ale
sytuacja powtórzyła się w kilku różnych lokalizacjach.

Z czego może wynikać taka reakcja rąk? Czy to potrzeba skontaktowania się z
dermatologiem, czy też wynik może innych rzeczy o których jeszcze nie wiem,
a organizm tak reaguje?

Z góry dziękuję za sugestie, wiem, że problem nietypowy i wydać się może
banalny, ale nawet teraz, 30 minut po prysnzicu patrzę na swoje ręce,
jeszcze "nie doszły do siebie", skóra na nich jest sucha.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za Wasze uwagi.

2. Data: 2011-09-27 11:01:03

Temat: Re: napuchnięte ręce pod wpływem wody
Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
... <- (same bzdury)
>Pozdrawiam i będę wdzięczny za Wasze uwagi.

Uwagi. A znaj chamskie serce i masz dwie. Uwagi.
--
podpis

3. Data: 2011-09-29 10:42:48

Od: sWAR4 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie odpowiem ci na temat skóry , ale co do alkoholu , to PODNOSI poziom
cukru w organizmie, a NIE wypłukuje :)
Wypłukiwać , to może kawa - potas.

4. Data: 2011-09-29 11:41:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 12:42:48 +0200, sWAR4 napisał(a):

> Nie odpowiem ci na temat skóry , ale co do alkoholu , to PODNOSI poziom
> cukru w organizmie, a NIE wypłukuje :)

Po alkoholu SPADA poziom cukru.
--
XL

5. Data: 2011-09-29 15:18:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 13:41, Ikselka pisze:

> Po alkoholu SPADA poziom cukru.

Ale alkohol nie WYPŁUKUJE cukru z organizmu :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

6. Data: 2011-09-29 15:18:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-29 12:42, sWAR4 pisze:

> Wypłukiwać , to może kawa - potas.

I kawa - magnez.

7. Data: 2011-09-29 18:00:31

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 17:18:40 +0200, Aicha napisał(a):

> I kawa - magnez.

Oraz wapń.

Pozdrawiam
M.

8. Data: 2011-09-29 20:11:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 17:18:04 +0200, Aicha napisał(a):

> Ale alkohol nie WYPŁUKUJE cukru z organizmu :)

Ale po alkoholu poziom cukru spada :-)

PS. Długo jeszcze?
--
XL

9. Data: 2011-09-29 20:12:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kawa - magnez.

Możesz mi wyjaśnić, co rozumiesz przez "wypłukuje magnez"?
--
XL

10. Data: 2011-09-30 18:22:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Sep 2011 22:12:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> Możesz mi wyjaśnić, co rozumiesz przez "wypłukuje magnez"?

Chyba się nie doczekam :-33333
--
XL

Alergia przy ustach? Krótko.