Re: Alienacja, co robić?

1. Data: 2005-09-28 13:42:18

Temat: Re: Alienacja, co robić?
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponad rok temu, z pomocą lekarstw wyszedłem z depresji.

Jeśli masz depresję organiczną, to nie powinieneś odstawiać
antydepresantów.
--
Jacek

2. Data: 2005-09-28 21:33:26

Od: Alex <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2005 15:42:18 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> Jeśli masz depresję organiczną, to nie powinieneś odstawiać
> antydepresantów.

Wydaje mi się, że moim problemem nie jest depresja, a cholerne problemy w
porozumiewaniu się z ludźmi - które tą depresję wywołują (to oczywiście
taka moja wiejska autoanaliza ;) )

3. Data: 2005-09-29 11:47:04

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Alex" <a...@g...pl> wrote in message

> Wydaje mi się, że moim problemem nie jest depresja, a cholerne problemy w
> porozumiewaniu się z ludźmi - które tą depresję wywołują (to oczywiście
> taka moja wiejska autoanaliza ;) )

Jaki dokladnie element tego poznawania powoduje takie trudnosci?
Znalezienie wspolnej plaszczyzny rozmow, czy moze fakt samego poznania tych
osob lub sposob wymiany mysli?
--

Bluzgacz
GG:5015

Specjalnie dla Ducha :)
K.Wilber - portal/forum oraz "Eksplozja swiadomosci"
Re: Specjalnie dla Ducha :)
Problemik w pracy.
czy ktoś potrafi zinterpretować ten test?