Alimenty od dziadków?

41. Data: 2005-01-31 12:15:54

Temat: Re: Alimenty od dziadków?
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Jan 2005 23:53:59 +0100, Eulalka <e...@w...pl> pisze:

>Próbowałam ściągnąć alimenty od ojca mojego dziecka - heh - chyba Wam
>przekopiuję korespondencję - posmiejecie sie troszkę.

[...]

Prawie nie wierzę... To znaczy wierzę, bo napisała to osoba
wyglądająca na wiarygodną. Ale gdyby to nie Eulalka była autorką
tego postu - nie uwierzyłbym.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

42. Data: 2005-01-31 12:23:39

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Jan 2005 12:20:16 +0100, "Kula" <k...@K...pl>
pisze:

>Uważam, że nie ma nic w tym złego jeśli jeden z rodziców chce sprawdzić czy
>to NAPRAWDĘ jego dziecko.

Jak rozumiesz słowa "jedno z rodziców"?
Bo to, że ojciec może chcieć to sprawdzać - można
rozumieć. Ale że matka? Jakim cudem??? Czy ojciec dziecka
i mąż jednocześnie nie podrzucił jej na porodówkę dziecka
kochanki urodzonego w tym samym dniu?

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

43. Data: 2005-01-31 12:38:45

Od: "ferdzi" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ojciec dziecka
> i mąż jednocześnie nie podrzucił jej na porodówkę dziecka
> kochanki urodzonego w tym samym dniu?

A zamiana na porodówce?
Widziałem to częst.

Fer

PS. ...w serialach

44. Data: 2005-01-31 20:23:48

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Garapich napisał:

> Prawie nie wierzę... To znaczy wierzę, bo napisała to osoba
> wyglądająca na wiarygodną. Ale gdyby to nie Eulalka była autorką
> tego postu - nie uwierzyłbym.

A ja nawet się nie zdziwiłam.
P)rzypadkiem, latem udało mi się dogadać z nim w sprawie paszpotru.
Wtedy dopiero byłam zaskoczona. Nie dość, że się zgodził, to jeszcze
przybył o okreslonej porze. Naiwnie sądziałm, że ten stan się utrwalił.
Niestety, wszystko wróciło do normy. W ciągu 3 tygodni zmieni mu sie
pogląd 3 razy.

Eulalka

45. Data: 2005-01-31 21:37:39

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" napisał:

> [...]
> przybył o okreslonej porze. Naiwnie sądziałm, że ten stan się utrwalił.
> Niestety, wszystko wróciło do normy. W ciągu 3 tygodni zmieni mu sie

Matko przenajświętsza, Eulalka! Teraz mi jeszcze napisz, że ma na imię
Tomek, a do Anglii wyjechał w maju 2002 roku. Potem ustalimy rocznik, kolor
oczu, włosów i takie tam i może my rodzina ;)

Magda (z opadniętą szczęką), Ula (6 l) i Halszka (~02.03.2005)

46. Data: 2005-01-31 21:50:29

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spring_ napisał:

> [...]
> oczu, włosów i takie tam i może my rodzina ;)
>
> Magda (z opadniętą szczęką), Ula (6 l) i Halszka (~02.03.2005)

Ożesz kurna - pewnie, że Tomek. Tyle, że wyjechał niedawno. Choć -
cholera wie, może był już tam w międzyczasie ;)

Eulalka

47. Data: 2005-01-31 23:52:27

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" napisał:

> Ożesz kurna - pewnie, że Tomek. Tyle, że wyjechał niedawno. Choć -
> cholera wie, może był już tam w międzyczasie ;)
>
> Eulalka

Albo się ch* sklonował ;), albo to jakiś cholerny typ nieudacznika, na który
się obie nacięłyśmy :(
Ich może kiedyś poznamy ze sobą - wymienią doświadczenia ;)

Magda

48. Data: 2005-02-01 06:56:41

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spring_" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Albo się ch* sklonował ;), albo to jakiś cholerny typ nieudacznika, na
który
> się obie nacięłyśmy :(

Nie tylko Wy dwie, choć mój typ nie miał na imie Tomek i w ostatnim
przebłysku świadomości nie zgodziłam się na ślub ;)

pozdrawiam

Monika

49. Data: 2005-02-01 07:42:35

Od: "spring_" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" napisał:

> Nie tylko Wy dwie, choć mój typ nie miał na imie Tomek i w ostatnim
> przebłysku świadomości nie zgodziłam się na ślub ;)
>
> pozdrawiam
>
> Monika

Ileż ja bym dała za taki przebłysk świadomości w tamatym czasie.... Teraz
ten przebłysk nie opuszcza mnie nawet na chwilkę ;)

Magda (rozmarzona)

maltretowanie dziecka po sasiedzku - gdzie zglosic ?
Postulat dla męża
Ciekawy serwis kulturalny !
jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
prawo matki do małego dziecka