[Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.

1. Data: 2004-07-22 09:38:54

Temat: [Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1973390

:-)

T.
--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
GG 41717 : http://www.grupa.szantymaniak.pl/?Tib

1. Data: 2004-07-22 09:45:08

Temat: Re: [Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposob potrafisz rozpoznac poprzez zdjecie w sieci, czy produkt jest
podrobka?

pozdrawiam, Magda

1. Data: 2004-07-22 09:57:54

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:

> W jaki sposob potrafisz rozpoznac poprzez zdjecie w sieci, czy produkt jest
> podrobka?

Znajomosc (wieloletnia) produktow firmy, ew. rzut oka na strone firmy
(jest tam wszystko, co firma wypuszcza, w przypadku starszych linii sa
informacje w sieci-jesli produkt istnieje, to zawsze gdzies jest
wzmianka), ew. konsultacja z dystrybutorem, ale to w skrajnych
przypadkach. Zazwyczaj wystarcza pierwsze - wiem, co firma wypuszcza na
rynek, jak to wyglada, jaki ma zapach, ile kosztuje i gdzie ewentualnie
siegnac po wsparcie w przypadku niepewnosci (telefon/mail do
dystrybutora albo ktoregos z zaprzyjaznionych wizazystow czy sprzedawcow).

T.

1. Data: 2004-07-22 10:05:06

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> [...]
> siegnac po wsparcie w przypadku niepewnosci (telefon/mail do
> dystrybutora albo ktoregos z zaprzyjaznionych wizazystow czy sprzedawcow).

Aaaa, zapomnialam dodac o wsparciu w osobie Aneksy, acz trudno nazwac
konsultacja odnosnie podrobek dialog w rodzaju :
Ja - eee?
Anka - Noo.

Ale dziala ;-)

Btw - w sporej czesci przypadkow Sprzedajacy przyznaje sie do tego, ze
sprzedaje podrobki, wtedy korespondencja idzie do administracji serwisu.
Zawsze pro forma pytamy o link do strony firmy albo cokolwiek, co
przekona nas o oryginalnosci produktu. Wczoraj pan od kremu "Shiseido"
szybko zdjal po takim pytaniu aukcje i przeprosil informujac, ze "krem
spodobal sie zonie i zostawi go sobie". Zycze zadowolenia z uzytkowania :->.

T.

1. Data: 2004-07-22 10:33:12

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposob potrafisz rozpoznac poprzez zdjecie w sieci, czy produkt
jest
> podrobka?

ja zazwyczaj sprawdzam w sieci czy takie produkt istnieje lub pisze do
producenta ,zazwyczaj odpisuja ze to podróba ze wschodu .
a na pytanie do sprzedajcego dlaczego sprzedaje podróby sprzedwcy
odpowiadaja ".. że ich to gó.. obchodzi bo sprzedaje sie świetnie >"
p.

1. Data: 2004-07-22 10:43:21

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
> a na pytanie do sprzedajcego dlaczego sprzedaje podróby sprzedwcy
> odpowiadaja ".. że ich to gó.. obchodzi bo sprzedaje sie świetnie >"

Albo "Nie wiem, czy to podrobka, dostalam od znajomych w paczce, sama
uzywam i jestem zadowolona" - iwana35

Ew. "Maz mi przywiozl z delegacji z Andory i sa u nas sklepy, gdzie
widzialam identyczne blyszczyki" - fretka20

Ew. "A co Cie to obchodzi?? jak nie chcesz kupowac to nie kupuj!!!" -
nicka nie pamietam, biedactwo juz wisi

T.

1. Data: 2004-07-22 10:43:21

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 11:45:08 +0200, in pl.rec.uroda "::: Solana :::"
<s...@h...com> wrote in <cdo2ip$p93$1@news.onet.pl>:

>W jaki sposob potrafisz rozpoznac poprzez zdjecie w sieci, czy produkt jest
>podrobka?

jak już Tib napisała - znamy kosmetyki większości firm. trochę
hobbystycznie, trochę zawodowo. wiem, że lancome nie robi pudru w
kompakcie w trzech odcieniach na raz. Nina Ricci pojawia się co trochę
na Allegro, połowa to legalne kosmetyki, połowa - podróbki (czasem
jako Nina Riggi). jeśli ktoś oferuje podrabiane Lancome, to i Ricci
raczej nie było kupione w perfumerii.

an.

1. Data: 2004-07-22 10:59:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-22 12:43,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> wiem, że lancome nie robi pudru w
> kompakcie w trzech odcieniach na raz.

Serio? Czyli nie mają np. do jasnej i do ciemnej karnacji, tylko do
samej ciemnej? Jeden jedyny odcień? Coś nie jarzę :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-22 11:05:41

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Dnia 2004-07-22 12:43,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:

> Serio? Czyli nie mają np. do jasnej i do ciemnej karnacji, tylko do
> samej ciemnej? Jeden jedyny odcień? Coś nie jarzę :)

To by chyba nawet nie mialo wiekszego sensu, wypuszczac jakies bardzo
rozniace sie odcieniami cudo, bo ktorys odcien by sie marnowal i kasa w
bloto.
Wszelkie kompakty Lancome, bodajze 4 produkowane, sa na stronie firmy.
Dwa podklady i dwa pudry prasowane, bardzo dobre zreszta. Zajrze dla
pewnosci, ale sadze, ze dobrze kojarze.

T.

1. Data: 2004-07-22 11:19:13

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 12:59:43 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cdo6no$o1m$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Serio? Czyli nie mają np. do jasnej i do ciemnej karnacji, tylko do
>samej ciemnej? Jeden jedyny odcień? Coś nie jarzę :)

nie. są różne odcienie, ale nie występują w jednym opakowaniu. 3w1 czy
5w1 nie istnieje w legalnym obiegu.

an.

co wybrac do okolic bikini??
TANIE PERFUMY