Allegro i piksel_sklep

11. Data: 2013-08-29 23:19:23

Temat: Re: Allegro i piksel_sklep
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" 2...@b...poznan.pl

> Bo ja w sumie nie wiem dlaczego ty masz w domu poduszke a oni chca zapłate
> (wysłali bez zapłaty?)

Mam wiele poduszek. Ty zaś udajesz, iż nie pojmujesz tego, co ja piszę.
Taka rozmowa sensu nie ma.

> Czy oni chca abyś im odesłał na swój koszt a Ty nie chcesz czy moze chodzi
> o coś innego?

O coś innego -- o to, że sklep rzekomo sprzedaje poduszki elektryczne
(czy coś w tym rodzaju) a w istocie sprzedaje śmiercionośne buble. Co
byś powiedział, gdyby internetowa apteka przysala Ci trutkę na szczury
zapakowaną tak, jak pakowana jest zwyczajowo witaminę B12 (w ładne
blistry opatrzone słowami 'witamina B12'zamiast zamawianej przez
Ciebie witaminy B12?

> Innymi słowy - potrzebujesz jakiejś pomocy, po prostu narzekasz
> czy to jeszcze inny temat?

A proszę o pomoc?

-=-

Przejrzyj moje posty -- gdy proszę o pomoc, wyraźnie to zaznaczam.

-=-

Przestrzegam przed sklepem o nazwie piksel_sklep

http://allegro.pl/show_user.php?uid=22657906

i przed tym, co on sprzedaje.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

12. Data: 2013-08-30 04:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:

> Mam wiele poduszek. Ty zaś udajesz, iż nie pojmujesz tego, co ja piszę.
> Taka rozmowa sensu nie ma.

No to koniec.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

13. Data: 2013-08-30 09:59:44

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2013, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1308261650110.1596@quad

> Jeszcze raz przypominam -- zamawiałem poduszkę, dostałem śmiercionośny
> bubel.

Do czego się NIE odnosiłem, poza stwierdzeniem oczywistego
faktu - mamy tylko jedną stronę opisu.

> Ale i Ty, i JF żyjecie głębokim totalitaryzmie Stalina, Lenina
> i im podobnych.

Dziwne, ale odnoszę wrażenie że przeciwnie, Ty w takim żyjesz.

pzdr, Gotfryd

14. Data: 2013-08-30 10:16:52

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 29 Aug 2013 21:13:33 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

> Pewien prawnik spóźnił się, jadąc płatną, polską autostradą. Był
> prawnikiem, więc powiedział -- nie daliście tego, za co miałem zapłacić,
> więc nie zapłacę. Sąd uznał jego argumentację. :)

O'RLY? i to jest prawomocny wyrok? sygnatura?

> precedensja. ;)

co?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2013-08-30 13:49:19

Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
> [...]
>śmiercionośny
>bubel. Ale i Ty, i JF żyjecie głębokim totalitaryzmie Stalina,

Ja w tym watku nic nie pisalem.

Tym niemniej na smiercionosne buble mamy pewne przepisy.

J.

16. Data: 2013-08-30 15:32:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1308300958490.2252@quad

> Do czego się NIE odnosiłem,

Do sedna nie odnosiłeś się. Zająłeś się problemem wyimaginowanym,
stworzonym przez siebie samego... Rozwiązujesz ów problem,
zawiązujesz... ;) Na sedno brak Ci czasu. :)

> poza stwierdzeniem oczywistego
> faktu - mamy tylko jedną stronę opisu.

A ile stron masz w wypadku braku rachunku imiennego?
Zero -- ani ja o tym nie piszę, ani sklep.

> Dziwne, ale odnoszę wrażenie że przeciwnie, Ty w takim żyjesz.

Właśnie na tym polegał ów system -- opierał się o dziurawe
prawo, gdy to prawo służyło władcom, zaś o zdrowy rozsądek
opierał się ów system, gdy prawo nie służyło władcom.

Stalin i Lenin o co walczyli oficjalnie?
O pokój, wolność ludu pracującego, o sprawiedliwość, o prawdę...

I nawet znaleźli (Stalin znalazł) sposób, aby wymordować
ponad 21 tysięcy oficerów polskich bez łamania prawa.
Decyzja Stalina oparła się o stwierdzenie -- nie ma państwa
polskiego, bo rząd uciekł, zatem nie ma też wojska państwowego,
czyli złapani ludzie mieli nielegalnie broń i stanowili zagrożenie
dla ludności cywilnej, za co ponieśli karę. Każdemu z ,,przestępców''
odczytano wyrok i każdego z nich ukarano (akurat śmiercią, bo takie
było prawo) aby chronić ludność cywilną, ład państwowy i międzynarodowy,
prawo, sprawiedliwość, pokój...

-=-

Na szczęście ja nie wdaję się w jałowe rozważania typu -- miał
obowiązek wystawienia rachunku, czy nie miał. Ja jedynie zauważam,
że zamiast zamawianej poduszki, sklep wysłał mi śmiercionośny bubel,
czyli dokonał zamachu na moje życie.

-=-

Ale i prawo Kociła rzymskokatolickiego jest podobne do prawo komunistów:

-- gdy tłum wiernych broni księdza atakowanego przez biskupa,
biskupi mówią, że przemoc jest sprzeczna z naturą Boga
i odrzucają ,,argumenty siły''

-- gdy Dworak nie chce DVB-Trwam, Kościół uznaje ,,argumenty
siły'' za słuszne i wyprowadza wiernych na ulice miast

I aby było jasne -- mnie jest obojętne to, czy będzie DVB-Trwam, czy nie. :)
Nie jest zwolennikiem ,,zamykania ust'' i ani nie narzekam na brak dostępu
do dzieł Rydzyka, ani mnie nikt skutecznie ,,głosu'' nie pozbawia. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

17. Data: 2013-08-30 15:38:03

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"masti" kvpkdk$npb$...@d...me

> O'RLY? i to jest prawomocny wyrok?

Tak.

> sygnatura?

Nie pamiętam sygnatur nawet swoich spraw. :)

> co?

Polskie prawo nie jest precedensowe. Wyrok w sprawie niezapłacenia
za korzystanie z autostrady nie wiąże wprost kolejnych sądów.

http://www.edukacjaprawnicza.pl/artykuly/artykul/a/p
okaz/c/artykul/art/czy-funkcjonuje-precedens-w-polsk
im-orzecznictwie-cz-i.html

Oczywiście każde zdarzenie ma wpływ na kolejne wyroki, więc nie
ma nigdy czegoś takiego jak zupełna wolność od precedensów.
Społeczeństwa dojrzewają, więc i prawo ludzkie ewoluuje.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

18. Data: 2013-08-30 15:39:24

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"J.F" 5220870e$0$1263$6...@n...neostrada.pl

> Ja w tym watku nic nie pisalem.

Nie twierdzę, że pisałes w tym wątku.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

19. Data: 2013-08-30 16:26:08

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 30 Aug 2013 15:38:03 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

> "masti" kvpkdk$npb$...@d...me

> Tak.

której instancji?

> Nie pamiętam sygnatur nawet swoich spraw. :)

> Polskie prawo nie jest precedensowe.

co to jest precedens to ja wiem.

20. Data: 2013-08-30 23:37:04

Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Aug 2013, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Na sedno brak Ci czasu. :)

Tak jest!

> Właśnie na tym polegał ów system -- opierał się o dziurawe
> prawo, gdy to prawo służyło władcom, zaś o zdrowy rozsądek
> opierał się ów system, gdy prawo nie służyło władcom.

Z ciekawości - uważasz sprzedawcę za "władcę"?
Pogratulować samopoczucia i humoru.

pzdr, Gotfryd

Re: Allegro i piksel_sklep
Re: Allegro i piksel_sklep