Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje

11. Data: 2006-10-13 09:04:36

Temat: Re: Allegro, perfumy, prosba o weryfikacje
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Perfumy przyszly:
Davidoff Cool Water dla meza i Lolita Lempicka dla mnie
kupione na allegro u Rotez2.
Wszystko szybko i sprawnie, na pierwszy rzut oka buteleczki nie wzbudzaja
zadnych podejrzen. Jak bedzie z testowaniem trwalosci i zapachu dam znac za
jakis czas.

Pozdrawiam,
DominikaR

12. Data: 2006-10-13 13:50:06

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
:))

> Perfumy przyszly:
> Davidoff Cool Water dla meza i Lolita Lempicka dla mnie
Tak z ciekawosci - w stylu czego te perfumy?
Jakies ciezsze, czy przeciwnie - kwiatowe i lekkie? To tak lekko OT pytanie,
ale jestem ciekawy:) W najblizszym czasie nie bede mial jak sprawdzic.

> [...]
> zadnych podejrzen. Jak bedzie z testowaniem trwalosci i zapachu dam znac
:) Trzymam za slowo:)
Jak bedziesz miala czas podejsc do jakiegos Douglasa czy Sephory, to mozesz
sie gdzies skropic testerem i pozniej w domu kazać mężowi porownac;)

--
Gabriel
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ <-- monitoring komputera STD i PRO

13. Data: 2006-10-13 14:08:19

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jak bedziesz miala czas podejsc do jakiegos Douglasa czy Sephory, to
mozesz
> sie gdzies skropic testerem i pozniej w domu kazać mężowi porownac;)

Podobno testery sa bardziej intensywne i trwale niz te perfumy, ktore sa w
sprzedazy, tam mi kiedys mowila Pani w Sephorze, taki chwyt marketingowy.

Ja sie tez skusilam i kupilam na allegro Kenzo Jungle Elephant, u
uzytkownika "marioni1".
Mialam te perfumy juz wczesniej i wydaje mi sie, ze to oryginal. W sumie
pudelko i flakonik takie samo, zapach tez ten sam na poczatku, tak samo sie
rozwija i trwaly jest. Nie mam juz w domu starego flakonika, zeby porownac,
ale jak bede miala okazje to podejde i poogladam pudelko i flakonik.

--
pozdr,
ewka

14. Data: 2006-10-13 14:24:15

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie,
> ale jestem ciekawy:) W najblizszym czasie nie bede mial jak sprawdzic.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20989&ses
sion=53b89f59027a663f
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22488&ses
sion=53b89f59027a663f

> Jak bedziesz miala czas podejsc do jakiegos Douglasa czy Sephory, to
> mozesz
> sie gdzies skropic testerem i pozniej w domu kazać mężowi porownac;)

Akurat Davidoffa znam od podszewki, bo moj maz pachnie nim od dnia naszego
poznania :) Tylko zawsze kupowanym w sklepie. Mi wydaje sie w porzadku ale
jeszdcze trzeba wyprobowac na nim :)
A do Lolity od dawna sie przymierzalam, wiec tez wiem cego oczekiwac.

15. Data: 2006-10-13 21:36:43

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Hej!
> Podobno testery sa bardziej intensywne i trwale niz te perfumy, ktore sa w
> sprzedazy, tam mi kiedys mowila Pani w Sephorze, taki chwyt marketingowy.

Podobno tak, ale z tego co sie dowiedzialem, to nie dotyczy to wszystkich
perfum.
Niektore (ale nie wiem ktore) są wogole nie wzmacniane i tester zawiera to
samo, co oryginal.

16. Data: 2006-10-17 09:50:44

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minelo troche czasu. Pouzywalam ja, pouzywal maz i nic nie wzbudza naszych
podejrzen jakoby perfumy mialyby byc nieoryginalne. Nie jestem ekspertem ale
moim zdaniem u uzytkownika Rotez2 mozna smialo kupowac perfumy.

Pozdrawiam,
Dominika R

17. Data: 2006-10-17 13:52:43

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Dzieki za opinie:)
Zostanie dla potomnych w Guglu:)
I dzieki za linki do tych opisow perfum:) Jak bede mial czas to sprawdze:)

--
Gabriel
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ <-- monitoring komputera STD i PRO

Kryształ?