Alternatywa dla Viagry - naturalne leki

1. Data: 2006-01-17 20:28:35

Temat: Alternatywa dla Viagry - naturalne leki
Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy te wszystkie naturalne srodki reklamowane na necie (np.
V-active) są rzeczywiście skuteczne i poprawiają erekcje? No i czy są
bezpieczne.

Pzdr

2. Data: 2006-01-17 20:38:28

Temat: Re: Alternatywa dla Viagry - naturalne leki
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Czy te wszystkie naturalne srodki reklamowane na necie (np.
> V-active) są rzeczywiście skuteczne i poprawiają erekcje? No i czy są
> bezpieczne.

srodki naturalne sa z cala pewnioscia bezpieczniejsze niz nbezczelnie
wciskany zabojczy vioxx.
gdyby co - slusze rowniez lista innych "farmaceutykow", ktorymi nas
faszerowano.
dziwne, ze homeopatyczna "glukoza" nigdy jakos nie byla skazona jakims
syfem.
juz sobie wyobrazam jazgot moherowych beretow czy innych bialych kitli
:-)))

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-01-17 20:59:51

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> srodki naturalne sa z cala pewnioscia bezpieczniejsze niz nbezczelnie
> wciskany zabojczy vioxx.

Chwilke.. :) Vioxx jest na serce, i już wycofany :) Tu jest mowa o
stawaniu czegos innego, nie serca ;P

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2006-01-17 21:05:39

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chwilke.. :) Vioxx jest na serce, i już wycofany :) Tu jest mowa o
> stawaniu czegos innego, nie serca ;P

nie mylisz sie. vioxx byl na serce, a wycofywanie go trwalo szesc lat!
mimo roznych naukowych komisji.
celebrex nadal sie przepisuje w polsce.
paxil, czyli seroxat takze...

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-01-17 21:35:09

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za duzo czytasz Newsweeka :)
Przerzuć się na coś innego

6. Data: 2006-01-17 21:38:36

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redtown" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> Za duzo czytasz Newsweeka :)
> Przerzuć się na coś innego

dostarczono mi tylko "ten" jeden numer :-)
osobiscie wole medycyne po dyplomie lub bravo girl :>

--
pozdro
ape

7. Data: 2006-01-18 14:43:04

Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jan 2006 21:28:35 +0100, MG42 napisał(a):

> Witam. Czy te wszystkie naturalne srodki reklamowane na necie (np.
> V-active) są rzeczywiście skuteczne i poprawiają erekcje? No i czy są
> bezpieczne.
>
> Pzdr

No ale jak to jest z tymi różnymi V-active, megaPenis i innymi?

8. Data: 2006-01-18 23:41:31

Od: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jak to jest z tymi różnymi V-active, megaPenis i innymi?

sprobuj i napisz...a w ramach 'badan' dla porownania zrob sobie silna
'herbatke'
z lubczyku - zeby byla zjadliwa mozesz sobie dorzucic kostke bulionowa.

Calosc zaprezentuj w postaci ladnej tabelki - jak lubczyk okaze sie
skuteczny
moze puscisz z torbami tych wszystkich spamerow co mi codziennie zasupuja
skrzynke mailowa spamem typu "powieksz trzykrotnie dlugosc swojego penisa"
i co??? jak ja potem przez drzwi przejde ;)

T.P.

Współpraca zawodów medycznych przy działalności gosp.
Ortodonta Gdańsk
czy to zatoki
Ciągłe zmęczenie
Szczepienie na WZW B