Alternatywa dla maszynek Atlas'a?

1. Data: 2006-02-19 11:39:09

Temat: Alternatywa dla maszynek Atlas'a?
Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię domowo robione makarony :)
Ale chętnie bym sobie pracę usprawnił za pomocą maszynki
do makaronu.
Wiem (tak parę osób już tu na grupie chwaliło) że spisują
się tu świetnie maszynki ATLAS.

Ale kilkakrotnie tańsze są np. te poniżej
http://www.allegro.pl/item85886888_oryginalna_maszyn
ka_do_makaronu_peterhof_
gwarancja.html

http://www.allegro.pl/item86432767_maszynka_do_walko
wania_ciasta_i_makaronu_
bg_901].html

Przypuszczam, że to produkcja chińska (tak niska cena)
a te niemiecko brzmiące nazwy to tylko "dla zmyłki"
Ale mimo to wyglądają solidnie, może są dobre?

Czy ktoś z Was używa tego wykonania i może coś powiedzieć
z doświadczenia?
Zawiódł się? Czy wprost przeciwnie wszystko działa mu sprawnie?

Będę dźwięczny za wszelkie uwagi :)
Michał

2. Data: 2006-02-19 11:48:40

Temat: Re: Alternatywa dla maszynek Atlas'a? - poprawka
Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, poprawiam (skracam) linki bo się źle złamały

> Ale kilkakrotnie tańsze są np. te poniżej

http://tinyurl.com/8escy

lub

http://tinyurl.com/97ct6

3. Data: 2006-02-19 18:27:56

Temat: Re: Alternatywa dla maszynek Atlas'a?
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

mich wrote:

> [...]
>z doświadczenia?
>Zawiódł się? Czy wprost przeciwnie wszystko działa mu sprawnie?

Tu masz ich strone:
http://www.peterhof.biz/

Jest tez na niej ta maszynka. Wyglada na to, ze firma NIE JEST chinska ;)

Kot

_______
Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
http://uk.messenger.yahoo.com

4. Data: 2006-02-19 19:57:56

Od: "marek x" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mich <m...@p...com> napisał(a):

> [...]
> z doświadczenia?
> Zawiódł się? Czy wprost przeciwnie wszystko działa mu sprawnie?

Odradzam zakup takich azjatyckich maszynek, to jednorazówki. Napęd, ścislej
mówiąc przekładnia zębata jest kiepska i urządzenie po kilkakrotnym użyciu
nadaje się na złom. Na bylejakość stać ludzi bogatych.

5. Data: 2006-02-19 20:23:22

Od: "mich" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kot" <t...@g...pl> wrote in message
> Tu masz ich strone:
> http://www.peterhof.biz/
>
> Jest tez na niej ta maszynka. Wyglada na to, ze firma NIE JEST chinska ;)
>
> Kot

Myślę, że to jednak chińszczyzna. Sami piszą że ich rynek
to Europa Wschodnia. Adresy to tylko jakieś namiary na Biura Handlowe.

Ale nie chodzi mi o kraj pochodzenia. Nie jeden dobry producent
też zleca wykonanie wielu rzeczy w Chinach.

Chodzi mi o to czy ktoś używa i się zawiódł/lub nie zawiódł.
Zaintrygowała mnie waga tego "urządzenia" - 3kg.
Wydaje się więc że jest masywne i solidne.
Ale może ze stali słabej jakości.
Michał

Jak zmar(y)nować wątróbkę z dorsza?
pieczenie ziemniakow