Aluminiowe tortownice.

11. Data: 2012-03-16 07:41:06

Temat: Re: Aluminiowe tortownice.
Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 marca 2012, 01:36:18 UTC+1 użytkownik JaMyszka napisał:
> Mówisz "galaretnąć"?
> A jak Ty potem to wyjmiesz? Folia jest za miękka i Ci się ta galareta rozwali. Nie
lepiej sprawić sobie same boki/obręcze do tortów, które
> właśnie do tego celu służą?
> Ja mam tortownicę aluminiową i widuję od czasu do czasu takie w handlu.

Mam takie kupione na wakacjach w Grecji. Świetna sprawa szczególnie do zapiekanek,
pieczeni itp. Idealnie robi się w tym pastycjo.
Galaretki w tym nie próbowałem.

--
ZZ@private

12. Data: 2012-03-16 12:05:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:36:18 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

> Mówisz "galaretnąć"?
> A jak Ty potem to wyjmiesz? Folia jest za miękka

Jaką Ty tam widzisz folię?

--

XL

13. Data: 2012-03-16 12:11:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 01:09:04 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
etail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo

> nierozpinane :)

> sciągnąć :)

.htm

Tak, dzieki, to dokładnie to; najchętniej kupilabym w Amazon, zobaczę, czy
wysyłają toto do Polski, ale watpię, ponieważ już kiedyś chciałam zamówić
sobie taki fajowy zestaw narzędzi do wekowania słoików i inne akcesoria
kuchenne... i d. blada, nie wysyłają. Majtki i inszą bieliznę mi wysłali, a
tego nie. Zresztą butów też nie wysyłąją, niech ich szlag.
Filozofia jakas głębsza w tym wszystkim musi pewnie być, ale ja za głupia
jestem chyba, bo nie widzę :P

> Pozdrawiam,
> M.poprawkowo :)

Bez przesady :-)
--

XL

14. Data: 2012-03-16 12:16:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 08:35:20 +0100, Nixe napisał(a):

> Przecież to nie folia, tylko blacha aluminiowa.
> Galaretę wyjmuje się łatwo, bo wystarczy na moment polać dno i boki
> gorącą wodą albo obłożyć gorącą ściereczką.

Łotuszto. Biszkopt też się łądnie wyjmuje - na filmie poakzane: papier do
pieczenia na dnie i hajda.

> Ale pewnie z rozpinanymi bokami, a XL chce po prostu jednolity odlew.

Łotuszto - z odpinanego przecież galareta wycieknie.
--

XL

15. Data: 2012-03-16 12:20:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 00:41:06 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> [...]
>
> Mam takie kupione na wakacjach w Grecji. Świetna sprawa szczególnie do zapiekanek,
pieczeni itp. Idealnie robi się w tym pastycjo.

Galaretę bardzo dobrze się studzi w jednorazówkach alu, ich miękkosć w
niczym nie przeszkadza: po prostu ustawiam je najpier
Tyle że te okrągłe formy alu są fajniejsze, bo np okrągłe jednorazówki
takie z karboanymi brzegami, do tarty, to się rozegną w try miga, no i są
za płytkie.
--

XL

16. Data: 2012-03-16 12:45:11

Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Mar 2012 13:11:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> tego nie. Zresztą butów też nie wysyłąją, niech ich szlag.
> Filozofia jakas głębsza w tym wszystkim musi pewnie być, ale ja za głupia

Niedługo ponoć Amazon wchodzi do Polski, więc jeśli możesz zaczekać, to
prawdopodobnie będzie łatwiej z dostępnością produktów.

--
Kapsel
http://kapselek.net

17. Data: 2012-03-16 13:12:51

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-15 23:38, Ikselka pisze:
> http://allrecipes.com/video/142/prepping-cake-pans/d
etail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo
> Gdzie takie kupić?

http://www.smak-kuchni.pl/Forma-okragla-28-cm-linia-
BIOCERAMIX-p819.html

18. Data: 2012-03-16 13:55:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 14:12:51 +0100, Bbjk napisał(a):

etail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo

> http://www.smak-kuchni.pl/Forma-okragla-28-cm-linia-
BIOCERAMIX-p819.html

Dzięki, ale to nie to - jakieś powłoki tam są, dla mnie to absolutnie
odpada, musiałabym się z tym cackac jak z jajkiem, co burzy sens używania
takiej formy...
--

XL

19. Data: 2012-03-16 13:56:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 13:20:35 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
>
> Galaretę bardzo dobrze się studzi w jednorazówkach alu, ich miękkosć w
> niczym nie przeszkadza: po prostu ustawiam je najpier (WYCIĘłO)

najpierw ustawiam na tacy, po czym nalewam galaretę i wstawiam wszystko
razem do lodówki.

> Tyle że te okrągłe formy alu są fajniejsze, bo np okrągłe jednorazówki
> takie z karboanymi brzegami, do tarty, to się rozegną w try miga, no i są
> za płytkie.

j.p.
--

XL

20. Data: 2012-03-16 13:58:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Mar 2012 13:45:11 +0100, Kapsel napisał(a):

etail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo

.htm

> Niedługo ponoć Amazon wchodzi do Polski, więc jeśli możesz zaczekać, to
> prawdopodobnie będzie łatwiej z dostępnością produktów.

Póki co skorzystałam trochę w niemieckim (obieraczke jeszcze inną kupiłam,
niezła), ale buty i bielizna to u nich... no jak dla Niemek, jednak nie
taka i nie tyle, co w usiejowskim :-(.
--

XL

pancakes