Aluminiowe tortownice.

21. Data: 2012-03-16 14:05:24

Temat: Re: Aluminiowe tortownice.
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 13:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tak, dzieki, to dokładnie to; najchętniej kupilabym w Amazon,

A na ebayu? Niektórzy wysyłają do Polski:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sac=1&_sacat=0&_fr
om=R40&_nkw=round++cake+pan&_pgn=2&_skc=50&rt=nc

Ania

22. Data: 2012-03-16 14:06:04

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 13:16, Ikselka pisze:

> Łotuszto - z odpinanego przecież galareta wycieknie.

A niekoniecznie. Zależy jaka konsystencja tej galarety i jaka forma.
Ja mam taką formę, że nawet woda nie wycieka ;)

N.

23. Data: 2012-03-16 14:13:38

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 15:05, czeremcha <1...@g...com> wrote:

> A na ebayu? Niektórzy wysyłają do Polski:
>
> http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sac=1&_sacat=0&_fr
om=R40&_nkw=round...

Poszukaj też pod "sandwich tin" albo "pan"

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-2-x-8-20cm-Longl
ife-Sandwich-Tins-Pans-/110674463377?pt=UK_HomeGarde
n_Kitchen_Cookware_GL&hash=item19c4b64a91

Ania

24. Data: 2012-03-16 15:45:25

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 15:06, Nixe pisze:

> A niekoniecznie. Zależy jaka konsystencja tej galarety i jaka forma.
> Ja mam taką formę, że nawet woda nie wycieka ;)

Galarety chętnie i często robię w takiej formie:
http://alejka.pl/forma-do-babki-crystal-lekue.html
bardzo ładnie wyglądają, czy to różnokolorowe warstwy słodkiej z owocami
(oczywiście musi zastygać po kolei każda warstwa), czy pikantne z
dodatkami kolorowymi. Musi być dość "tęga" (jak dawniej mawiano i
pisywano w książkach kucharskich), by trzymać fason. Kroi się jak tort.

Mały patencik jest taki, by formę przed użyciem wstawić do zamrażarki,
potem całą ją wewnątrz oblać jasną galaretką, która natychmiast zastyga
- na grubość ok. 1 cm, wtedy jeszcze ładniej się wszystko prezentuje.

Często wyścielam formę folią spożywczą, wtedy ładnie wyskakuje
zawartość, można też, jak pisała chyba Myszka, dać pod wrzątek na moment.
Aproposik galaretek, ładnie wyglądają też małe, różnokolorowe, robione w
babeczkowych foremkach.
--
B.

pancakes