Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!

11. Data: 2006-03-25 19:28:27

Temat: Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Mar 2006 18:42:35 +0100, Sky napisał(a):

> Napiszę -i do jakichś mediów gazet też...ale jeśli by się komuś chciało
> niech też to zrobi -ok? Bo pojedynczy głos łatwiej zlekceważyć...

Już dawno o tym pisali w Nexusie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2006-03-25 19:44:58

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro tak to po co ci państwo?!
> Wypisz się i już! :)

starrrryyy!!! Ja O NICZYM INNYM NIE MARZE!!! CALY DZIEN I CALA NOC, nie chce
nic od panstwa!!! I nie chce w zamian zeby cos odemnie chcialo!

> Ale jeśli jest ci jednak do czegoś potrzebne/skoro w nim tkwisz/

a gdzie mam sie wybrac supermozgu?

> Aleś ty krótkowzroczny -dalej swego nosa ani cala nie widzisz. ;)

moge cie zapewnic ze jesli nie bedziesz widzial wlasnego nosa to tym
bardziej nie bedzie go widziec panstwo.
Tak z ciekawosci, powiedzmy po 5 plomb u 20 milionow polakow , kazda po
100zl , hmm... 500zl x 20 000 000

10 000 000 000 - 10 mld zl - ooops , to rzad Hausnera zaoszczdzdzil cudem
5mld , ktore chlopaki teraz wydaja na CBA, Becikowe, Instytuty Narodowe i
inne gowna.

Nie emocje a Rozum moj drogi, w zyciu daja szanse!

Zegnam ozieble , T>

13. Data: 2006-03-25 20:05:22

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli coś jest złe trzeba się tym zająć...

Jesli czyms trzeba sie zajac to na pewno:
- ludzie powinni zaczac lepiej sie odzywiac + walka z nadwaga
- rzucenie nalogow (szczegolnie papieroski), zminimalizowac spozycie
alkoholu
- nie brac byle jakich lekow byle po co (szczegolnie przeciwbolowych)
- wiecej sportu, ruchu, sprzedac samochod, kupic rower

Kazdy z tych punktow to duzo wiecej niz wyeliminowanie plomb amalgamatowych.
Od ogolu do szczegolu i nie przejmujmy sie bzdetami. Szacunki jakie
dotychczas widzialem pokazywaly ze ilosc uwalnianej Hg jest wielokrotnie
mniejsza niz przyjmowanie z pokarmem w "zdrowej zywnosci".

Jak widac pare osob chce zarobic pieniadze w USA i mysle ze tylko o to
chodzi.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

14. Data: 2006-03-25 20:06:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
chce
> nic od panstwa!!! I nie chce w zamian zeby cos odemnie chcialo!

No to sie wypisz i już! To się nazywa "nabycie" statusu bezpaństwowca...
Kiedyś o tym gadalismy jak to zrobić na pl.soc.prawo
z tego co pamietam wystarczy podanie do prezydenta kraju którego sie jest
obywatelem i prośba do właściwej komórki ONZtu -do spraw bezpaństwowców. ;P

> a gdzie mam sie wybrac supermozgu?

Jako bezpaństwowiec nie musiałbyś nikomu zdaje się płacić podatków -poza tym
możesz się wybrac na Alaskę -tam sie też ich nie płaci pomimo amerykańskiego
obywatelstwa nawet -a jeszcze państwo ci dopłaca- zresztą takich miejsc jest
więcej -tylko się trzeba popytać. ;)

> moge cie zapewnic ze jesli nie bedziesz widzial wlasnego nosa to tym
> bardziej nie bedzie go widziec panstwo.

No i o to ci przecież chodzi! ;)
Więc są dwa wyjścia -jeśli się ma krótki nos to państwo nie ma z czego
zabrać a jeśli się ma dłuuugi to patrząc poza jegokoniec się zabezpieczamy
przed jego utarciem..choćby tak zdroworozsądkowo patrząc! ;)

> Nie emocje a Rozum moj drogi, w zyciu daja szanse!

szanse...na chłodne oziębłe przeżycie swojego życia -jak widać poniżej?
Dziękuję bardzo ale nie skorzystam...jak i wszyscy normalni emocjonalnie
ludzie... ;P

> Zegnam ozieble , T>

A bo co? Bo się zdezawuowałeś więc się na mnie za to chcesz oziębłością
odkuć? Gratulacje przystosowania społecznego i wątpliwej
inteligencji...emocjonalnej zresztą. ;)

15. Data: 2006-03-25 20:12:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Już dawno o tym pisali w Nexusie.

Wielce opiniotwórcze pismo!
Hi hi... ;P

Ciekawe kiedy o tym napisze Rzeczpospolita, Gazeta czy powiedzą w
Wiadomościach... ;)

16. Data: 2006-03-25 20:20:05

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obywatelem i prośba do właściwej komórki ONZtu -do spraw bezpaństwowców.
;P

bzdura

> obywatelstwa nawet -a jeszcze państwo ci dopłaca- zresztą takich miejsc
jest
> więcej -tylko się trzeba popytać. ;)

tak tak, lekarz kazal przytakiwac, chyba za duzo Hg Ci sie do krwi uwolnilo.

> No i o to ci przecież chodzi! ;)

masz juz proszki?

> szanse...na chłodne oziębłe przeżycie swojego życia -jak widać poniżej?
> Dziękuję bardzo ale nie skorzystam...jak i wszyscy normalni emocjonalnie
> ludzie... ;P

rzeczywiscie nie biorac udzialu w akcji wymiany plomb jestem skazany na
zycie z emocjonalnym usposledzeniem LOL :-D
korzystales juz ze swiadczen zdrowotnyhc oferowanych przez panstwo za
pobieranie 70% mojego dochodu na te i inne funkcje?
To moze jak skorzystasz to dojedzie Ci rozumek i przestaniesz pisac glupty

> A bo co? Bo się zdezawuowałeś

co to znaczy? :DDDDD

> odkuć? Gratulacje przystosowania społecznego i wątpliwej
> inteligencji...emocjonalnej zresztą. ;)

co ma piernik do wiatraka, jakie emocje, piszesz glupoty , jestes jakims
mitomanem, ktory dzis nagle wpadl na pomysl walki z plombami z amalgamatu.
Ja Ci nie bronie, idz i walcz, ale pomysl troche ILE TO KOSZTUJE. ?Tego
jakos juz nie uwzgledniles w swojej odpowiedzi a dokladnie to obliczylem,
tylko piszez o jakims emocjonalnym chlodzie. ROZUM, najwyzsza pora stanac po
jego stronie!

17. Data: 2006-03-25 20:30:56

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszę -i do jakichś mediów gazet też...ale jeśli by się komuś chciało
> niech też to zrobi -ok? Bo pojedynczy głos łatwiej zlekceważyć...

Zanim napiszesz ten list, naucz się ciąć cytaty. Poza tym tak się
zacietrzewiłeś, że nie czytasz odpowiedzi na swoje pytanie odnośnie
posiadania takich plomb przez samych stomatologów - jak widzę, jest już
dwóch i żaden z nich nie zamierza wymieniać swoich plomb, sądzisz, że to
forma masochizmu? Czy może ich po prostu nie stać na kompozyty?
Sama mam trzy wypełnienia amalgamatowe w zębach trzonowych. Jestem
zadowolona i nie mam zamiaru ich wymieniać.Prawdą jest, że nie każdy ubytek
nadaje się do takich wypełnień, ale jeśli jest taka możliwość, to czemu nie?
Jak dotąd nie wymyślono trwalszych wypełnień.
Co więcej, mam przyjaciółkę dentystkę i potwierdza ona opinię, iż plomby te
mogły być szkodliwe, ale głównie dla personelu, w czasach, gdy nie
produkowano ich w kapsułkach i nie mieszano automatycznie. Obecnie nikt już
nie zajmuje się ręcznym mieszaniem materiału wypełnieniowego.
Siejesz panikę i tyle. Jeśli mam korzystać z NFZ, to wolę dobrze założony
amalgamat w trzonowcach, niż marnej jakości "białe"wypełnienie, które
niebawem się wypłucze, wykruszy, obkurczy czy wyleci.

Pozdr. Ewa

18. Data: 2006-03-25 20:32:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e047q0$cva$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> - nie brac byle jakich lekow byle po co (szczegolnie przeciwbolowych)
> - wiecej sportu, ruchu, sprzedac samochod, kupic rower

Brawo kolego -może zajmiesz się promocją tego?!:)

> [...]
> dotychczas widzialem pokazywaly ze ilosc uwalnianej Hg jest wielokrotnie
> mniejsza niz przyjmowanie z pokarmem w "zdrowej zywnosci".

To też trzeba się zająć tak samo ową żywnością jak i amalgamatami...a nie
pisac ze coś jest ciut mniej szkodliwe -więc miej się tegoż szkodliwością
powinniśmy zajmować. Jeśli stać cię na jedzenie dużych ilości owego
"zdrowo-rtęciowego" żarełka tosię zajmij tegoż eliminacją -a amalgamatami
niech się zajmie ten kto ma je w ustach -lub mu sie je proponuje ;P

> Jak widac pare osob chce zarobic pieniadze w USA i mysle ze tylko o to
> chodzi.

A ja myślę że jeśli coś może być dla wszystkich powszechnie lepsze to to po
prostu zróbmy by tak lepiej było -tak jak lepsze są plomby
światłoutwardzalne od amalgamatów.

A że dentystom się bardziej opłaca że refundowane są amalgamaty a nie
swiatłoutwardzalne i że ludzie bojąc się amalgamatów wolą dopłacać prywatnie
lekarzom z własnej kieszeni to i czyjegoś interesu w utrzymaniu status quo
nie trzeba szukać za oceanem... ;)

19. Data: 2006-03-25 20:40:03

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo kolego -może zajmiesz się promocją tego?!:)

Nie przepadam za palaczami papierosow i pijaczkami, czy tu juz promocja? I
zapomnialem napisac, ze zamiast elektrowni weglowych, olejowych... budujmy
elektrownie atomowe bo sa czyste i przyjazne dla srodowiska, nie
zaprzestajac prac nad kontrolowana synteza termojadrowa.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

20. Data: 2006-03-25 20:42:39

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e049r1

> [...]
> elektrownie atomowe bo sa czyste i przyjazne dla srodowiska, nie
> zaprzestajac prac nad kontrolowana synteza termojadrowa.

kolega podniebny, jest ciezki do przekonania, tylko dlaczego ubzdural sobie
te plomby, jak chociazby problemy opisane przez Ciebie sa znacznie
wazniejsze?

Dobry dermatolog... Chorzów i okolice...
nadmierne pocenie..
Re: strix
Re: strix
Co sądzicie o "FitLine Omega-3 +wit. E"?