Ambona Leona

161. Data: 2009-02-11 10:35:56

Temat: Re: Ambona Leona
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

>> http://www.youtube.com/watch?v=rC6c-JRIsYM&feature=r
elated

> Waterpistols & Daisy ;)

Michał! Chyba stanę się fanką tego zespołu, tylko nie wiem, czy się jego
nazwy zdołam wyuczyć. ;)

Ewa

162. Data: 2009-02-11 11:20:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2009 14:45:23 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka wrote:
> ludzkiego życia nie odkupisz-zapominasz o czym pisalliśmy?

Bynajmniej nie: rozmawialiśmy o ekonomii.

163. Data: 2009-02-11 11:20:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Michał! Chyba stanę się fanką tego zespołu, tylko nie wiem, czy się
> jego nazwy zdołam wyuczyć. ;)

Sikawki i skowron^H^H^stokrotki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

164. Data: 2009-02-11 11:22:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Sikawki i skowron^H^H^stokrotki :)

Jeszcze gorzej. :)

Ewa

165. Data: 2009-02-11 13:12:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

>>> http://www.youtube.com/watch?v=rC6c-JRIsYM&feature=r
elated

> Michał! Chyba stanę się fanką tego zespołu, tylko nie wiem, czy się
> jego nazwy zdołam wyuczyć. ;)

To bardzo łatwe ze względu na zbliżające się ŚWN. Święta -> lany
poniedziałek -> pistolety na wodę -> mokre stokrotki = Waterpistols &
Daisy

michał

166. Data: 2009-02-11 14:53:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> To bardzo łatwe ze względu na zbliżające się ŚWN. Święta -> lany
> poniedziałek -> pistolety na wodę -> mokre stokrotki = Waterpistols &
> Daisy

No, teraz to już na pewno zapamiętam. ;-P

Poza tym - zaraziłam piosenką koleżankę (tę od zdjęć), więc Aquapistolsi
maja następną fankę. ;)

Ewa

167. Data: 2009-02-11 16:18:20

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, teraz to już na pewno zapamiętam. ;-P

> Poza tym - zaraziłam piosenką koleżankę (tę od zdjęć), więc
> Aquapistolsi maja następną fankę. ;)

Super. :)

michał

168. Data: 2009-02-11 16:27:42

Od: Merhlin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 15:53, glob <r...@g...com> wrote:
> Merhlin wrote:
>
> Raczej z urojonego punktu widzenia ,burak taki jak ty nie potrafi
> poradzić sobie z obecną cywilizacją,ani wytłumaczyć własnych emocji
> temu towarzyszących,więc tworzy urojone światy, bo co uroji sie w
> głowie analfabety jak tylko szaleństwo . I ta wasza obrzydliwa
> mechanika życia ,nie pozwalająca wyjść poza nałożony porządek,chociaż
> tym porządkiem sami sobie krzywde robicie.
>

>  Z psychologicznego punktu widzenia wieśniaki, takie, jak ja, mają

No sam nie wiem, jak mogłem przeoczyć tę wspaniałą wypowiedź
intelektualisty. kliknąłem w jakieś opcje i się drzewo życia słowa
pokazało, klikam, a tutaj to... co powyżej... teatr życia, czy aby
wszyscy są w dystansie do tego szekspirowskiego faktu.

Glob, w ramach twojego loginu, ale bez nadziei na znalezienie jednej
płaszczyzny wymiany myśli, drobna dygresja.
Z kosmologicznego punktu widzenia, raczej nie burak tylko ziemniak /
Ziemia - ziemniak/, a z obrazami twoich kompleksów, to już sobie
daruję, bo sam wiesz gdzie chodzisz i co masz brać na to, poza terapią
zapomnienia i przekierowania uwagi na dyskusje o niczym, które tutaj
zaciekle uprawiasz.

169. Data: 2009-02-11 16:48:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merhlin" napisał:

> sam wiesz gdzie chodzisz i co masz brać na to, poza terapią
> zapomnienia i przekierowania uwagi na dyskusje o niczym,
> które tutaj zaciekle uprawiasz.

Pan Doktór Projektant to z jaką misją do nas przyszedł?

--
Pozdrawiam - Aicha

170. Data: 2009-02-11 16:53:13

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Pan Doktór Projektant to z jaką misją do nas przyszedł?

Obawiam się, że to misja "Wszystko jest gówno z wyjątkiem moczu."

michał

TERAZ - NA TVNnienawiści
Pokaż mi, co chciałbyś mieć, a powiem ci...
Why rich men are better in bed...
Kontrowersja - cd.
PRZYKLAD DLA ROZWAZENIA