Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)

1. Data: 2009-02-08 14:32:43

Temat: Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiara w głębokie schematy, tak wygląda nasze życie. Wierzymy w
propagandę innych i nie cieszy nas nasze życie, bo nie umiemy go
stworzyć tak jak naprawdę chcemy.
I tworzy się pustka, beznadziejna pustka, którą chcemy jakoś wypełnić.
Tworzymy jakby drugie życie, sekretne, pełne marzeń o niespełnionych
pragnieniach. Ale to tylko wstyd, dreptanie w stadnym dysonansie tępo
szeregiem, a w sercach czujemy że nie mamy czegoś co może byśmy mogli
mieć - własną filozofię życia.

Takie refleksje nachodzą mnie po obejrzeniu filmu "Droga do
szczęścia" ("Revolutionary Road")

I oczywiście się znalazł ktoś, kto trafiał swoimi spostrzeżeniami w
dychę. Prosto w dychę między oczy.

Ludzie to głupie zwierzęta żyjące w swoich urojonych racjonalizacjach.