Amfetamina...

1. Data: 2001-06-24 17:22:25

Temat: Amfetamina...
Od: "Cukierpudel" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Mam pytania o powikłania po zażywaniu amfetaminy.
Rok temu przestałem wciągać amfetamine i brać inne narkotyki bo zacząłem
mieć problemy z poczuciem rzeczywistości itp...
Taki stan trwa do dzisiaj, ale dziwne jest to że mam przebłyski kiedy na
przykład napiję się kawy.
przez godzinę - dwie czuję się normalnie( wracają kolory, sluch , kształty
są wyraźne, wraca mi normalny oddech i rytm serca,postrzeganie świata -
ogólnie normalnie)

Jakie mogą być tego powody? Czy mam uszkodzone naczynia krwionośne , czy coś
innego?
Do jakiego lekarza powinienem się udać na badania jeżeli chce się tego
dowiedzieć?

Dzięki za pomoc.

Ps. Proszę nie odpowiadać na priv.

2. Data: 2001-06-24 21:10:27

Temat: Odp: Amfetamina...
Od: "Wojtop" <w...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cukierpudel <o...@m...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9h57eg$2ht$...@n...tpi.pl...
> Do jakiego lekarza powinienem się udać na badania jeżeli chce się tego
> dowiedzieć?
Najodpowiedniejszy byłby psychiatra, ale nie pierwszy lepszy, tylko
specjalizujący się w leczeniu uzależnień. Pozdrowienia i życzenia szybkiego
powrotu do rzeczywistości.
Danka

3. Data: 2001-06-25 20:38:26

Temat: Re: Amfetamina...
Od: "Lucek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cukierpudel" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> innego?
> Do jakiego lekarza powinienem się udać na badania jeżeli chce się tego

Musisz sie zastanowic sam , od czego to jest uzaleznione , mozliwe ze masz
uszkodzenia mozgu ( trwale , lub psychiczne ) , mozliwe ze jest to przejawem
dlugiego skladowania toksyn w twym organizmie , ktore nie potrafia sie
uwolnic , czasami sa leki ktore powoduja uwolnienie takich srodkow , takie
leki bierze sie w szpitalu , poniewaz po zazyciu czujesz sie jakbys znow sie
zajebal , porzadnie sie przebadaj

LuceK bez Plucek

4. Data: 2001-07-29 11:44:52

Od: "Wanda Siciak" <i...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn stara się przestać brać narkotyki - widzę jakie to trudne i nie wiem
czy brakuje mu silnej woli czy ten nałóg jest tak okropnie silny (myślę,że
jedno i drugie).Jak mam postępować?Czego oczekiwaliście od swoich rodziców?
Czekam "na grupie".(nie piszcie na prywatny)

5. Data: 2001-07-29 11:53:20

Od: "Wanda Siciak" <i...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś na początek pójść do internisty i zrobić wszystkie padania i
analizy.
Następny etap to psycholog.Życzę ci powodzenia i wytrwałości.

6. Data: 2001-07-30 11:57:37

Od: "adael" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wanda Siciak <i...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:9k0tkm$81e$...@n...tpi.pl...
> [...]
?
> Czekam "na grupie".(nie piszcie na prywatny)

dac mu do zrozumienia ze nie akceptujesz w nim narkomana,
jesli trzeba nawet wyrzucic z domu - to on musi dorosnac
do decyzji o podjeciu leczenia;
leczenie jest nieuniknione, jesli eksperymentuje, to sie przestraszy Twojej
zdecydowanej postawy,
jesli jest powaznie uzalezniony, to wystepuje cos, co nazywamy 'mechanizmem
iluzji i zaprzeczen' - po prostu, oszukuje Cie, ze chce przestac brac i sam
w to wiezr, a w rzeczywistosci pogreaza sie w narkomanii
skontaktuj sie z najblizsza poradnia uzaleznien

ad

7. Data: 2001-09-02 16:45:39

Od: "silent enigma" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś
> innego?
> Do jakiego lekarza powinienem się udać na badania jeżeli chce się tego

udaj sie do poradni psychosomatycznej, ja czulem sie podobnie jak Ty, ale po
halucynogenach,
poszedlem do takowej poradni, pogadalem z lekarzem, przypisal mi jakies leki
i po miesiacu mi przeszlo.
Problemy z poczuciem rzeczywistosci to zapewne depersonalizacja i
derealizacja, tez cos takiego mialem.

powodzenia i pozdrowienia

--
s / silent enigma
saved by Jesus.

8. Data: 2001-09-03 13:24:27

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> udaj sie do poradni psychosomatycznej,

gdzie sa takie poradnie???

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

9. Data: 2001-09-03 14:53:17

Od: "silent enigma" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@r...fm> wrote:

> gdzie sa takie poradnie???

sprawdz na http://www.depresja.lundbeck.pl/gabinety/index.htm
ewentualnie popytaj na
http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=
99
lub tez poszukaj w ogloszeniach w lokalnej gazecie.
w Poznaniu polecam poradnie na ul. Piatkowskiej 211, wizyta 70zl, ale na
panstwowe poradnie to nie licz, bo zapisza cie na przyszly rok, chyba ze
lubisz czekac.

s / silent enigma
http://souler.org
saved by Jesus.

10. Data: 2001-09-04 11:07:35

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

silent enigma wrote:

> sprawdz na http://www.depresja.lundbeck.pl/gabinety/index.htm

ale tutaj to sa poradnie psychiatryczne. czy to nazywasz poradnia
psychosomatyczna??

> ewentualnie popytaj na
> http://www.gazeta.pl/alfa/home.jsp?dzial=0511&forum=
99
> lub tez poszukaj w ogloszeniach w lokalnej gazecie.

dzieki...

mozesz powiedziec, jak wyglada wizyta w takiej poradni??
czy to po prostu leczenie psychiatryczne, czy cos innego???

--

Jestem wolny
Juz nie moge.
miesiac przerwy