Amoxycilinum i grzybica.

1. Data: 2005-05-11 10:25:39

Temat: Amoxycilinum i grzybica.
Od: "mmm" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy Amoksycylina moze powodowac grzybice? Czy tylko ja "uaktywnia"? Jak
dlugo grzybica narzadow plciowych moze byc nieodczuwalna?

2. Data: 2005-05-11 11:53:53

Temat: Re: Amoxycilinum i grzybica.
Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mmm" <a...@n...com> napisał w wiadomości

> Czy Amoksycylina moze powodowac grzybice? Czy tylko ja "uaktywnia"?

amoksycylina nie powoduje grzybicy.
grzybice powoduja "grzyby" , tudziez drożdżaki.
mozna powiedziec, w pewnym uproszczeniu, ze antybiotyk moze ja auktywnic

> Jak dlugo grzybica narzadow plciowych moze byc nieodczuwalna?

raczej nie dlugo, jesli chodzi juz o aktywny proces chorobowy.

3. Data: 2005-05-11 12:05:43

Od: "mmm" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna powiedziec, w pewnym uproszczeniu, ze antybiotyk moze ja auktywnic

> raczej nie dlugo, jesli chodzi juz o aktywny proces chorobowy.

A wiec czy mozliwa jest sytuacja, ze ktos przez 6 mies. byl "nosicielem"
grzybow lub drozdzakow, a po rozpoczeciu kuracji antybiotykowej rozpoczal
sie rowniez proces chorobowy?

4. Data: 2005-05-11 14:03:37

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiec czy mozliwa jest sytuacja, ze ktos przez 6 mies. byl "nosicielem"
> grzybow lub drozdzakow, a po rozpoczeciu kuracji antybiotykowej rozpoczal
> sie rowniez proces chorobowy?

jesli chodzi o Candide , to wedlog roznych danych wystepuje u ok 1/3
zdrowych kobiet (w wymazach z pochwy) - wiec jak najbardziej mozliwe.

ubite żebra
refluks żołądkowo-przełykowy
Chrapanie
Do czego lepszy spiritus rektyfikowany a do czego salicylowy ?
morfologia