Amsonia

11. Data: 2006-01-03 13:36:23

Temat: Re: Amsonia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl wrote in news:04d9.000000da.43ba6a9e@newsgate.onet.pl:

> Przeważnie rozpada sie.Lodówka to bardzo dobre miejsce do siania,
> krety nie niszczą zasiewów, gawrony nie wydziobują.Mam już w lodówce
> kilkadziesiąt woreczków z nasionami w wilgotnym piasku.

Aha, to wiem, gdzie coœ a la roœnie w OB, pamiętam, jak kieckę obskubywałam
z nasion, nawet nazwę spisałam.. i schowałam karteczkę, zeby nie zginęło..
taaa. Jak tylko metki spod œniegu wyjdš to Ci napiszę. To Twoje ma taki
dosyć agresywny różyk? Bo tutejsze jest deko wsciekłe.
A w lodówce, niestety normalnej spożywczej, mam już zatkanš potencjalnymi
roœlinami całš jednš półkę. Dojdš amsonie.. bajka :-)
Mój st.. Kol. Małżonek już nie ma gdzie piwa chłodzić :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2006-01-03 14:34:56

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój st.. Kol. Małżonek już nie ma gdzie piwa chłodzić :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Piwa gawrony i krety nie ruszą- może chłodzić w ogródku :)
Korzeni też chyba nie zdąży wy(za)puścić...

Pozdrawiam, Lilka

13. Data: 2006-01-03 14:52:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Jan 2006 15:34:56 +0100, Lilka napisał(a):

> Piwa gawrony i krety nie ruszą- może chłodzić w ogródku :)
> Korzeni też chyba nie zdąży wy(za)puścić...

Mam pewne obawy, ze jak Ewa wyniesie piwo do ogrodu to Kol.Małżonek
może tam jednak korzenie zapuścić:) Strasznie nieoszczędne powierzchniowo;)

Marta

14. Data: 2006-01-04 11:03:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in

> Mam pewne obawy, ze jak Ewa wyniesie piwo do ogrodu to Kol.Małżonek
> może tam jednak korzenie zapuścić:) Strasznie nieoszczędne
> powierzchniowo;)

Ty!
To jest bardzo dobry pomysl :-D
Ogrod nowy, deko jeszcze przewiewny.. jakby go (Kol.Malzonka) strategicznie
postawic i ukorzenic mialabym i oslone i cien dla kwiatkow.
I to jaki, przy posiadanych gabarytach... Tylko trzebaby dopilnowac, zeby
się ukorzenil na stojaco, a nie na lezaco..
Pozdrowienia - Ewa

15. Data: 2006-01-04 11:26:14

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I to jaki, przy posiadanych gabarytach... Tylko trzebaby dopilnowac, zeby
> się ukorzenil na stojaco, a nie na lezaco..

To na ile paproci i trójlistów oceniasz jego gabarty?
Może jeszcze troszkę go podkarm i wtedy nawet mały różanecznik...

Pozdrawiam, Lilka

16. Data: 2006-01-04 11:42:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> To na ile paproci i trójlistów oceniasz jego gabarty?
> Może jeszcze troszkę go podkarm i wtedy nawet mały różanecznik...

Jak będzie "nawożony" piwem, to gabaryty będą rosły :)

Krycha z piwem w ziemiance (niezaleznie od zajmowanego w lodówce
miejsca podobno piwo ma w ziemiance tę właściwą temperaturę ;))

Najpiękniejszą muzyką przed snem

17. Data: 2006-01-04 13:44:13

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> [...]

Paproci?
Juz jest na calkiem spory rozanecznik :-D

> Jak będzie "nawożony" piwem, to gabaryty będą rosły :)

O to właœnie ;-)
Pozdrowienia - Ewa z wizjš..

18. Data: 2006-01-04 15:48:59

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paproci?
> Juz jest na calkiem spory rozanecznik :-D

> O to właœnie ;-)
> Pozdrowienia - Ewa z wizjš..

To może tak "dwa w jednym"-uszyj mu jeszcze mundurek krasnoluda :)
Poprawisz urodę ogródka o parę punktow.

Pozdrawiam praktycznie - Lilka

19. Data: 2006-01-04 16:18:45

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in

> To może tak "dwa w jednym"-uszyj mu jeszcze mundurek krasnoluda :)
> Poprawisz urodę ogródka o parę punktow.

Eee.. wiesz... jakby to... nie wiem, czy na tym swiecie istnieje ilosc
piwa, ktora by byla wystarczajaca do przekupienia go, aby na sie wdzial
taki uniformik.. I nie wiem, czy istnieje zielsko, ktore by przekupilo
mnie, abym go w takim uniformiku postawila w ogrodzie :-D
Pozdrowienia - Ewa, wstrzasnieta (ale nie mieszana :-))

20. Data: 2006-01-04 16:45:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jan 2006 11:03:04 +0000 (UTC), Ewa Szczęœniak napisał(a):

> Ty!
> To jest bardzo dobry pomysl :-D
> Ogrod nowy, deko jeszcze przewiewny.. jakby go (Kol.Malzonka) strategicznie
> postawic i ukorzenic mialabym i oslone i cien dla kwiatkow.

Paprocie:)

> I to jaki, przy posiadanych gabarytach... Tylko trzebaby dopilnowac, zeby
> się ukorzenil na stojaco, a nie na lezaco..
> Pozdrowienia - Ewa

Ekhm, tu może problem być:)))

Marta z wizją kol.Małżonka w paprociach

Zaproszenie
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
jeżówki
Do siego Roku