Zaproszenie

1. Data: 2006-01-02 12:48:50

Temat: Zaproszenie
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tym razem ja zapraszam do serwisu TaBaza :-)
Zapraszam wszystkich pl.rec. grupowiczów do zabawy - konkursu świątecznego

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Conten
t&pa=showpage&pid=13

Serdecznie życzę wygranej !
Pomyślności w Nowym Roku
Pa, Gabi

2. Data: 2006-01-02 13:19:16

Temat: Re: Zaproszenie
Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym razem ja zapraszam do serwisu TaBaza :-)
> Zapraszam wszystkich pl.rec. grupowiczów do zabawy - konkursu świątecznego

Dzięki Gabi. Zajrzałam i wymiękłam. Śliczmości i tyle !!!
Pozdrówki - Jagoda

3. Data: 2006-01-02 13:47:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

ent&pa=showpage&pid=13

> Dzięki Gabi. Zajrzałam i wymiękłam. Śliczmości i tyle !!!
> Pozdrówki - Jagoda

No własnie. Ja poproszę po rozstrzygnięciu konkursu powiesić te zdjęcia
z nazwami - i łacińską i polską, to się może czegoś nauczę i zobaczę
czy dobrze rozpoznałam te dwie roślinki, co myślę że rozpoznałam :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2006-01-02 14:48:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> tym razem ja zapraszam do serwisu TaBaza :-)
:)
akurat Ciebie Gabrysiu uwazalem za rozsadniejsza
i z lepszym wyczuciem co wypada
:)
dolaczasz u mnie do innych moherow
:)
z pozdrowieniami
_hehehe

5. Data: 2006-01-02 15:15:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in news:00db01c60fab$92f398e0
$eebd1453@NOWY:

> From: "GabiS" <s...@i...pl>
>:)

> akurat Ciebie Gabrysiu uwazalem za rozsadniejsza
> i z lepszym wyczuciem co wypada :)
> dolaczasz u mnie do innych moherow :)

Hmm.. Tadziu, powiedz mi, o co Ci tak właœciwie chodzi?
Mam doœć długš przerwę w czytaniu grupy i chyba mi coœ umknęło.. dlaczego
tabaza wywołuje u Ciebie aż tak alergicznš reakcję?
Pytam zupełnie serio.
Pozdrowienia - Ewa

6. Data: 2006-01-02 15:20:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "GabiS" <s...@i...pl>

Już ty lepiej daruj sobie takie uwagi.

> :)
> dolaczasz u mnie do innych moherow
> :)
> z pozdrowieniami _hehehe

Przeginasz.
:-(
pozdr. Jerzy
--
Dramatem naszej epoki jest to, że głupota zabrała się do myślenia.
Jean Cocteau

7. Data: 2006-01-02 15:38:45

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dpbgdo$qc9$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Już ty lepiej daruj sobie takie uwagi.

Hejka. Masz Jerzy rację. :-) To prowokacja szyta tak grubymi, moherowymi
nićmi, że należy ją zignorować.
Pozdrawiam solidarnie Ja...cki

8. Data: 2006-01-02 20:51:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-01-02 22:19:42

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> pomijac nawet Tabaze jako konkurencyjne forum dla pl_rec_ogrody

Eee już nie przesadzaj, forum jest otwarte tylko dla administratorów - mnie
na ten przykład - zachęconemu, zresztą, Twoimi listami - nie udało się tam
wejść. Jeśli ktoś chce mieć prywatne forum to przecież nie ma w tym nic
złego. A forum tutaj nie reklamują.

> liczonej iloscia stalych bywalcow i liczby odwiedzin
> zostawal wystawiany na sprzedaz

Ale grupa też coś na tym korzysta - przede wszystkim możliwość brania
udziału w konkursach.
A swoją drogą śmiem wątpić w wystawienie Tabazy na sprzedaż.

> dlatego dla mnie nie jest etyczne reklamowanie na pl_rec_ogrody konkursow

Etyka nie ma tu nic do rzeczy, raczej netykieta i w takim razie to może być
nie netyczne - definiując rzecz netyczną jako zgodną z netykietą. Czy częste
reklamowanie konkursów jest netyczne? Miałem taki problem rok, czy dwa lata
temu zastanawiając się na ile grupowicze są lub byli zainteresowani moimi
konkursami. Przyjąłem zasadę zgodną z zapisami netykiety - najwięcej jedno
ogłoszenie na miesiąc. Uważam, że postępowałem netycznie. Polski Ogród
Internetowy nie został wystawiony na sprzedaż....

Z tego punktu widzenia - dokonując całkowicie chłodnej analizy - nie można
uznać częstych reklam konkursów za netyczne. Nawet jeśli mają one charakter
nonprofit - to przecież korzyści przynoszą (choć nie zysk finansowy), jeśli
nie są to korzyści materialne to na pewno korzyści niematerialne pod
postacią na przykład realizacji ambicji twórców konkursu. I żeby nie było
wątpliwości, nie uważam takiej realizacji ambicji za coś negatywnego. Każdy
ma prawo do próby zrealizowania się, byle nie szkodzić innym. I w tym
kontekście - choć uważam za nie netyczne, to jednak częste promowanie
konkursów mi nie przeszkadza.
Podsumowując dywagacje: rozumiem, że kogoś może to drażnić i ze względu na
publiczność tego forum uważam, że administratorzy Tabazy powinni wziąć to
pod uwagę i narzucić na siebie pewne nieprzekraczalne ograniczenia. Może
otwierajcie co miesiąc wątek pod tytułem "konkursy Tabazy"? W takim wątku
można by w sposób bardzo widoczny a jednocześnie zgodny z netykietą ogłaszać
konkursy nawet parę razy dziennie!

I na koniec uwaga ....

Nie toleruję chamstwa, nie tylko tego codziennego ale i tego które pojawia
się okazjonalnie. To co czytałem ostatnimi czasy - szok...

Żeby nie rozciągac w nieskonczoność jałowych i nie związanych z tematyką
grupy dyskusji z góry uprzedzam, ze z mojej strony EOT a jeśli ktoś bardzo
będzie się upierał przy dyskusji ze mną, to zapraszam na priv. Tylko
pamiętajcie, by z emaila usunąć oczywisty "naddatek" antyspamowy.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

10. Data: 2006-01-02 22:43:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie
> na ten przykład - zachęconemu, zresztą, Twoimi listami - nie udało się
hehe
moze tez komus podpales
i masz tam bana
:))))))
>Jeśli ktoś chce mieć prywatne forum to przecież nie ma w tym nic
> złego. A forum tutaj nie reklamują.
:)
niech sobie bedzie
ale ostatnio tydzien w tydzien jest wspominany ten konkurs
i zapraszani ludzie do udzialu w nim
:)
jak dla mnie jest to marketing
w celu jak wspominalem
zwiekszenia wartosci rynkowej tego serwisu
:)

> Ale grupa też coś na tym korzysta - przede wszystkim możliwość brania
> udziału w konkursach.
> A swoją drogą śmiem wątpić w wystawienie Tabazy na sprzedaż.
:)
juz w memncie tworzenia tego serwisu
Grzesiu jednoznacznie napisal
ze jest taka koncepcja

> [...]
> jedno
> ogłoszenie na miesiąc. Uważam, że postępowałem netycznie.
:)))))
Basia o tym konkursie przypominala w grudniu ze 3-4 razy
w tydzien pozniej Gabrysia
:)
>Polski Ogród Internetowy nie został wystawiony na sprzedaż....
:)
ale wiesz
na tej stronie jest link do Szkolek Wolskiego
nie mozna wiec calkowicie twierdzic
ze nie masz interesu w istnieniu i prowadzeniu tej strony
:)
> Z tego punktu widzenia - dokonując całkowicie chłodnej analizy - nie
> można
> uznać częstych reklam konkursów za netyczne.
:)
rownie chlodno i bez emocji
sam wiesz
ze dobry towar sam sie sprzedaje
jesli wiec konkurs nie ma wziecia
to albo sam w sobie jest niewiele warty
to albo wisi w zlym miejscu
(przerasta mozliwosci bywajacych tam)
:)

> [...]
> otwierajcie co miesiąc wątek pod tytułem "konkursy Tabazy"? W takim wątku
> można by w sposób bardzo widoczny a jednocześnie zgodny z netykietą
:))))
byloby to jakims rozwiazaniem
ustawiajac sobie odpowiednio filtry nie widzial bym wogole tych postow
:)
> [...]
> będzie się upierał przy dyskusji ze mną, to zapraszam na priv. Tylko
> pamiętajcie, by z emaila usunąć oczywisty "naddatek" antyspamowy.
wydaje mi sie
ze jest to jednak temat TG
:)
nie zalezy mi na kontynuowaniu watku
ale skoro napisales na grupie
na grupie rowniez Tobie odpisalem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
jeżówki
Do siego Roku
Abyście się po balu...