Re: Zaproszenie

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Zaproszenie
Date: 2 Jan 2006 21:51:55 +0100

From: "Ewa Szczeoniak " <e...@b...uni.wroc.pl>
To: <p...@n...pl>

>Hmm.. Tadziu, powiedz mi, o co Ci tak właœciwie chodzi?
>Mam doœć długš przerwę w czytaniu grupy i chyba mi coœ umknęło.. dlaczego
>tabaza wywołuje u Ciebie aż tak alergicznš reakcję?
>Pytam zupełnie serio.
>Pozdrowienia - Ewa
:))))
mam zle doswiadczenia i zle skojarzenia
z podobnymi tworami powstalymi przy innych grupach dyskusyjnych
na ktorych bywam i bywalem
i masz racjeEvusku
ze mam fobie na tym punkcie
:)
Tabaza to nie tylko bank z ilomas tysiacami opisanych roslinek
ale rowniez forum
wedlug Grzesia tylko administracyjno-technicznym
ale raz
ze nigdy tak nie jest
a dwa zbyt wiele jego bywalczyn cieszylo sie
ze jest w sieci miejsce
na ktorym takie buraki
chamy
cwiercinteligenci jak ja nie maja tam wstepu
i moga sobie poszczebiotac na odpowiednio wysokim poziomie
:)
choc jestem przeciwko podzialom
to jednoczesnie kazdy ma prawo bawic sie jak lubi
niech wiec sobie ta sekta przy Tabazie istnieje
ale niech zyje wlasnym zyciem
:)
pomijac nawet Tabaze jako konkurencyjne forum dla pl_rec_ogrody
samo powstanie takiego tworu
tez mi sie zle kojarzy
a Grzesiu tu na forum potwierdzil moje sugestie
:)
nikt z zachlystujacych sie pomyslem tworzenia Tabazy
nie podjal wtedy tematu a za jakis czas stanie sie on aktualny
i bedzie ich rowniez dotyczyl
wiec pozwole sobie przypomniec rowniez i to
:)
kazdy z takich sewisow po rozkreceniu
glownie wysilkiem pasjonatow dzialajacych non profit
po zdobyciu jakiejs wartosci na rynku
liczonej iloscia stalych bywalcow i liczby odwiedzin
zostawal wystawiany na sprzedaz
:)
pomine sprawe rozliczen
jakie nastepowaly lub najczesciej nie nastepowaly przy tej okazji
:)
dlatego dla mnie nie jest etyczne reklamowanie na pl_rec_ogrody konkursow
ktore sa oglaszane w celu zwiekszenia atrakcyjnosci tamtego serwisu/forum
a wiec i podniesienia jego wartosci"rynkowej" poprzez zwiekszenie ilosci
wejsc
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe