Re: Zaproszenie

Data: 2006-01-02 23:18:57
Temat: Re: Zaproszenie
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Mon, 2 Jan 2006 23:19:42 +0100, Rafał Wolski napisał(a):

> Etyka nie ma tu nic do rzeczy, raczej netykieta i w takim razie to może być
> nie netyczne - definiując rzecz netyczną jako zgodną z netykietą. Czy częste
> reklamowanie konkursów jest netyczne? Miałem taki problem rok, czy dwa lata
> temu zastanawiając się na ile grupowicze są lub byli zainteresowani moimi
> konkursami. Przyjąłem zasadę zgodną z zapisami netykiety - najwięcej jedno
> ogłoszenie na miesiąc.

Ponieważ osobiście zaangażowałam się w ten konkurs - uważam, że kilka słów
wyjaśnienia należy się grupowiczom.
Po pierwsze na wystawie poznałam faceta, pasjonata i kolekcjonera,
wariata w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Wariata takiego jak my, jak Ty
i wiele osób, które nam pomagają, są życzliwe i wieszają tam swoje zdjęcia
za całkowitą darmochę, chociaż mogłyby na tym zarobić. Dzięki takim osobom
jak Waldek Sobolewski ludzie mają okazję poznać piękne kolekcje roślin,
niedostępne dla przęciętnego użytkownika. Mogą też sobie o tych roślinach
poczytać - po polsku, w jednym miejscu.
Waldek włożył w ten konkurs sporo pracy, udostępnił zdjęcia roślin rzadko
uprawianych w ogrodach, zdjęcia które gdziekolwiek ciężko jest znaleźć czy
to w sieci czy w ksiazkach. I jeszcze udundował nagrody w postaci cennych
roślin. Konkurs ma służyć rozwijaniu wiedzy ogrodniczej, poznawaniu.
Grupa pl.rec.ogrody miała skupiać pasjonatów ogrodnictwa i wydawało nam
się, ze dla nich ten konkurs będzie ciekawy i pożyteczny.

Każdy kto wszedł na sronę główną może sobie poczytać jaka była idea taBazy,
dla mnie osobiście jest ona niezmienna. TaBaza nie jest na sprzedaż.
Wiem na pewno po mailach i prywatnych wiadomościach, że taki serwis jest
potrzebny.

Konkurs został "powieszony" na głównej stronie TaBazy 14 listopada.
15 listopada poszedł mój pierwszy post o konkursie na grupę, potem drugi 9
grudnia i 27 grudnia post Basi. Dzisiaj Gabi - pierwsze i osatatnie
ogłoszenie w tym roku. Na pewno nie chcemy grupy zaśmiecać.

Z mojej strony także EOT, a na pewno nie będę dyskutować tutaj dalej -
zapraszam na priv.

Marta