Amsonia

21. Data: 2006-01-04 16:47:58

Temat: Re: Amsonia
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee.. wiesz... jakby to... nie wiem, czy na tym swiecie istnieje ilosc
> piwa, ktora by byla wystarczajaca do przekupienia go, aby na sie wdzial
> taki uniformik.. I nie wiem, czy istnieje zielsko, ktore by przekupilo
> mnie, abym go w takim uniformiku postawila w ogrodzie :-D
> Pozdrowienia - Ewa, wstrzasnieta (ale nie mieszana :-))

Mój mąż mnie ciągle starszy,ze jak bedę niegrzeczna,to na następne imieniny
kupi mi krasnoluda.To jestem jako ten aniołek grzeczna i nawet jego
ulubionej pomarańczowej języczki nie wywaliłam.A jest brzydka jak kwit na
węgiel.
Ale nie gniewaj sie za te śmiałe projekty w Twoim ogrodzie.Ja tak z zazdrości.
Jakbym mojego strategicznie ustawiła,to może ze trzy zanokcice ,jakaś drobna
funkia i tyle :((

Pozdrawiam, Lilka

22. Data: 2006-01-04 17:18:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Jan 2006 17:47:58 +0100, Lilka napisał(a):

> To jestem jako ten aniołek grzeczna i nawet jego
> ulubionej pomarańczowej języczki nie wywaliłam.A jest brzydka jak kwit na
> węgiel.

A jak wygląda kwit na węgiel?
Języczki są tak piękne, l.dentata w szczególności. I są kurduplaste
odmiany, małżonek mógłby sobie zasłaniać słońce do woli nie dysponując
słuszniejszą posturą:) Namów go:)

Marta

23. Data: 2006-01-04 17:33:40

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Języczki są tak piękne, l.dentata w szczególności. I są kurduplaste
> odmiany

Przewalskiego lubię,a ta mi nie pasuje nigdzie.Widuję w innych ogrodzch
ładne dentata.A ta moja to jakiś paskudny dziwoląg.
Ale teraz widzę,że już nawet za nią tęsknię :)) Jak tu jeszcze dwa miesiące
wytrzymać..

Pozdrawiam, Lilka

24. Data: 2006-01-04 17:47:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  ładne dentata.A ta moja to jakiś paskudny dziwoląg.
>  Ale teraz widzę,że już nawet za nią tęsknię :)) Jak tu jeszcze dwa

Lilie siać, można już teraz na parapecie.Nie radzę napalać się
na języczki o liściach w ciapki, wymarzają.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2006-01-04 17:49:32

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Jan 2006 18:33:40 +0100, Lilka napisał(a):

> [...]
> ładne dentata.A ta moja to jakiś paskudny dziwoląg.
> Ale teraz widzę,że już nawet za nią tęsknię :)) Jak tu jeszcze dwa miesiące

Posadź z hortensją ofrodową i pióropusznikiem np.,
ładnie ze sobą wyglądają, pod warunkiem, zę hortensja nie zakwitnie;)

Marta

26. Data: 2006-01-04 18:17:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lilie siać, można już teraz na parapecie

Myślę że begonie bulwiaste też już można podpędzić:-)

.Nie radzę napalać się
> na języczki o liściach w ciapki, wymarzają.

Mirku zasmuciłeś mnie,mam Liguarię" Crested Leopard"
sugerujesz że wiosną już jej nie zobaczę (-:
Ma ślicznie naciapane te liście(albo miała)

Pozdrawiam TeresaR

27. Data: 2006-01-04 19:30:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .Nie radzę napalać się
>
> Mirku zasmuciłeś mnie,mam Liguarię" Crested Leopard"
> sugerujesz że wiosną już jej nie zobaczę (-:
> Ma ślicznie naciapane te liście(albo miała)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Okryj dobrze na zimę,bo ma się zacząć.Pod okryciem może wytrzyma.
Pozdrawiam.Mirzan

28. Data: 2006-01-04 19:48:52

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okryj dobrze na zimę,bo ma się zacząć.Pod okryciem może wytrzyma.
> Pozdrawiam.Mirzan

Okryta już jest,ale jak tak straszysz zimą, to chyba dodatkowo dopatule :-)

Dzięki i pozdrawiam TeresaR

29. Data: 2006-01-04 20:36:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okryta już jest,ale jak tak straszysz zimą, to chyba dodatkowo dopatule
:-)

> Dzięki i pozdrawiam TeresaR

Opatul ją Moja Droga, opatul :-)

Serdecznie Miłka co ma chętkę na pstrą języczkę ;-)

Zaproszenie
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
jeżówki
Do siego Roku