Andrzej Grubba odszedł a Wy sie pierdołami zajmujecie.

1. Data: 2005-07-21 12:24:58

Temat: Andrzej Grubba odszedł a Wy sie pierdołami zajmujecie.
Od: "Mario" <m...@m...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanówcie sie nad sobą >

1. Data: 2005-07-21 12:28:02

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jul 2005 14:24:58 +0200, in pl.rec.uroda "Mario"
<m...@m...krakow.pl> wrote in
<dbo3s3$h5q$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Zastanówcie sie nad sobą >

A Tobie w firmie Memax płacą za trollowanie na newsach, czy za coś
innego?

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-07-21 12:28:53

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" :

> Zastanówcie sie nad sobą >

Zastanówmy się. To może ja zacznę: czy moje szorstkie łokcie,
które nie reagują na żaden krem, mogą być objawem braku
witaminy A i witaminy E? I co, brać capivit? Jak myślicie?

J., którą najbardziej na świecie wkurza brak proporcji.

1. Data: 2005-07-21 12:30:59

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska":

> A Tobie w firmie Memax płacą za trollowanie na newsach, czy za coś
> innego?

Och, Ania;). No, jednak Twoje (excusez le mot) wkurwienie szybsze niż
moje;).

J.

PS Mam ambitny pomysł napisać do Ciebie, zanim pojedziesz, ale
kompletnie nijak z czasem stoję;(.

1. Data: 2005-07-21 12:32:45

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario <m...@m...krakow.pl> napisał(a):

> Zastanówcie sie nad sobą >

NTG Mr Nawiedzony

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-07-21 15:33:01

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Jul 2005 14:30:59 +0200, in pl.rec.uroda "Justyna
Bargielska" <s...@g...pl> wrote in
<dbo4i7$t0i$1@inews.gazeta.pl>:

>Och, Ania;). No, jednak Twoje (excusez le mot) wkurwienie szybsze niż
>moje;).

Och, Justyna;) Jakoś tak zareagowałam :>

>PS Mam ambitny pomysł napisać do Ciebie, zanim pojedziesz, ale
>kompletnie nijak z czasem stoję;(.

Drobiazg, take your time - jak nie zdążysz teraz, to zdążysz po moim
powrocie.

1. Data: 2005-07-21 16:56:34

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <m...@m...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Zastanówcie sie nad sobą >

Pies go jebał

1. Data: 2005-07-21 21:08:40

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pies go jebał

on zmarl na nowotwor... jestes kolejnym trollem czy taka debilka?

m.

1. Data: 2005-07-26 23:33:46

Od: "Ann" <a...@p...op> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <m...@m...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Zastanówcie sie nad sobą >

To po co to czytasz? :/

1. Data: 2005-07-27 09:08:32

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Bargielska" <s...@g...pl> skrev i meddelandet
> Zastanówmy się. To może ja zacznę: czy moje szorstkie łokcie,
> które nie reagują na żaden krem, mogą być objawem braku
> witaminy A i witaminy E? I co, brać capivit? Jak myślicie?

Kobieto, marsz do endokrynologa i popros o skierowanie na badania dot.
tarczycy!

magda

KROWA
Który podkład?