Re: Angina - jak długo

Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Wed, 6 Feb 2013 02:41:11 -0800 (PST)
Subject: Re: Angina - jak długo
From: m...@g...com

W dniu sobota, 25 sierpnia 2007 19:17:02 UTC+2 użytkownik szfagier napisał:
> Cześć,
>
> Pierwszy raz na grupie, więc witam serdecznie.
> We wtorek wieczorem zaczęło mnie boleć gardło, prawy migdał bardzo, lewy
> mało, do tego doszedł ból stawów i temp. 38 stopni. Rano zaczął mnie boleć
> węzeł chłonny.
> W środe udałem się do lekarza. Jakby wziąć obraz kliniczny i czas wykluwania
> anginy
> to dosyć szybko.
> Pani doktor stwierdziła anginę i przepisała Zinnat w dawce 500 mg 2 *
> dziennie co
> [...]

@szfagier, mam identyczne objawy jak u Ciebie, dostałem zamiennik Zinnatu z tą samą
substancją czynną. Gardło mniej boli, ale stan podgorączkowy utrzymuje się 3cią dobę
łykania antybiotyku. Wiem, że to było lata temu, ale czy pamiętasz, czy Zinnat
ostatecznie Tobie pomógł? Ile dni miałeś jeszcze stany podgorączkowe?