Re: [Anielka 2l.] Co robić?! - błędne koło

From: "Jan Kowalski" <o...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [Anielka 2l.] Co robić?! - błędne koło
Date: Wed, 18 Feb 2004 14:35:44 +0100
Sender: w...@p...onet.pl@212.126.20.138

To znaczy, że najpierw pobiera się wymaz z jamy ustnej, oddaje do
laboratorium

i tam panie ładnie badają jakie bakterie są odpowiedzialne za stan zapalny.

Jeżeli wiesz jakie, to wtedy przepisuje się antybiotyk na ten określony
szczep.

Bo bardzo często jest tak, że lekarze przepisują antybiotyk w ciemno.

Różne antybiotyki zabijają różne szczepy bakterii. I dlatego ważnym jest aby

przepisać odpowiedni antybiotyk. Bo stosowanie antybiotyków nie jest bez
wpływu na organizm

człowieka a i czasami bywa tak że od częstego ich brania bakterie się na
niego uodparniają.

Antybiotyki rónież zabijają florę bakteryjną (tę dobrą) np. przewodzie
pokarmowym, dlatego więc lekarze przepisują środki brane z antybiotykami,
które to regulują florę bakteryjną. Sam możesz je kupić w aptece są bez
recepty, dobry jest Trilac. Więc jak mała dostanie antybiotyk to poproś też
lekarzy o Trilac. Myślę, że w szpitalu wiedzą co należy robić więc na pewno
będzie ok.

A z tymi ziółkami spróbuj może coś pomoże.

Grażyna