Anomalie?

11. Data: 2000-06-20 07:04:31

Temat: Re: Anomalie?
Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska!
to niezadlugo pewnie bedziemy brali plony dwa razy w roku :-))
i znowu bedzie co wysypywac na tory (polska) albo rozwalac gory
pomidorow itp (francja). Najgorsze jest to ze gdzieniegdzie niszczy sie
zywnosc (cale setki i tys. ton) zeby jej cena zanadto nie spadla, a w
czasie pisania tego postu znowu tyle dzieci umarlo z gludu :-(((.
wybaczcie offtopic ale jak o tym pomysle to szlag mnie trafia.
sfrustrowany swoim gatunkiem grzesiek

12. Data: 2000-06-20 07:05:31

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Zych wrote:
> Pierwszy

To u mnie pierwszy raz juz dawno przekwitl, ten jeden ped, na ktorym sa
paki to drugie kwitnienie w tym roku.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

13. Data: 2000-06-20 08:37:11

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka napisał(a):

> sfrustrowany swoim gatunkiem grzesiek

No to może zmień gatunek..... :-)))))))
Pozdrawiam
Janusz

14. Data: 2000-06-20 09:15:14

Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> No to może zmień gatunek..... :-)))))))

Ha.. tylko na czym sie zaszczepic (dzika róza, jablon a moze
czeresnia)?
no i jak? chyba najlepiej okulizacja ;-))
grzesiek
ps wracam do tematyki grupy he he he

15. Data: 2000-06-22 14:49:59

Temat: Odp: Odp: Anomalie?
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak , zbliżamy się do Syberii czy w stronę Sahary?(klimatycznie)

Pozdrawiam Bogdan

Czyzbys mieszkal w okolicach Lublina?
Mnie porazilo wczoraj wszyskie dynie bezlupinowe i tylko.

D.P.

16. Data: 2000-06-23 07:33:30

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A propos anomalii - u mnie zakwitl pigwowiec i suchodrzew tatarski.

Wyjatkowo obficie zakwitly tulipanowce - ludzie sie nie moga nadziwic, ze
tulipany rosna na drzewie - nawet jeden dotad oporny zakwitl pierwszy raz..

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

opad swietojanski
Nornice
adresy szkolek lesnych i zywoploty (troche dlugie ...)
rosliny owadozerne
KASA ZA MOC PROCESORA!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!