Anonimowości mówimy NIE ;)

1. Data: 2004-08-08 09:49:10

Temat: Anonimowości mówimy NIE ;)
Od: "Mania" <bleble@??.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od wczoraj przeglądam tę grupę...
nie chciałam być anonimowa...

Pozdrawiam
Mania

1. Data: 2004-08-08 10:49:23

Temat: Re: Anonimowości mówimy NIE ;)
Od: "ksRobak" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <bleble@??.pl>

> Witam, od wczoraj przeglądam tę grupę...
> nie chciałam być anonimowa...
>
> Pozdrawiam
> Mania

To dziwne,, :o)
Ja jeszcze nigdy nie przeglądałem tej grupy a wydaje mi się
jakbym Cię skądś znał...
Może jesteś muzą z moich snów ?
gościnnie wystąpił mistrz sztuk wszelakich :)
Edward Robak Kraków, 8 sierpnia 2004r. \|/ re:

1. Data: 2004-08-08 10:59:27

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Może jesteś muzą z moich snów ?
> gościnnie wystąpił mistrz sztuk wszelakich :)
> Edward Robak Kraków, 8 sierpnia 2004r. \|/ re:

ale adres ma jakis dziwny :|

tyt.

1. Data: 2004-08-08 11:09:06

Od: "Mania" <bleble@??.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" napisał

> To dziwne,, :o)
> Ja jeszcze nigdy nie przeglądałem tej grupy a wydaje mi się
> jakbym Cię skądś znał...
> Może jesteś muzą z moich snów ?

Zapewne :))

1. Data: 2004-08-08 11:19:20

Od: "ksRobak" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <bleble@??.pl>
> Użytkownik "ksRobak" napisał

> Zapewne :))

To rzeczywiście TY - figlaro jedna - wyszłaś z moich snów
i jak Venus z piany przyoblekasz realne kształty wirtualnej postaci?
Kpisz sobie z moich uczuć i namiętności aby z fantazji sennej
przybrać postać niedotykalnej a przecież obecnej?
Wystawiasz mnie na próbę?? :o)
och -- bolesna to próba -- chcieć a nie móc,, ;D
cierpię niepocieszony jak młody Werter,, chech,, życie, życie ;)

1. Data: 2004-08-08 11:31:50

Od: "Mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cierpię niepocieszony jak młody Werter,, chech,, życie, życie ;)
> gościnnie wystąpił mistrz sztuk wszelakich :)

Mistrzu mój (hmmm... czy rzeczywiście mój? :D)
Jakżebym śmiała na próbę Cię wystawiać, skoro jam nieśmiałym dziewczęciem
jest...
Pozostaje mi tylko spuścić wzrok i rumieńcem okryć me lico ;)

1. Data: 2004-08-08 11:55:52

Od: "ksRobak" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@o...pl>

> Mistrzu mój (hmmm... czy rzeczywiście mój? :D)
> Jakżebym śmiała na próbę Cię wystawiać, skoro jam nieśmiałym
> dziewczęciem jest...
> Pozostaje mi tylko spuścić wzrok i rumieńcem okryć me lico ;)

Jeśli TY to TY więc zapewne zasłaniasz w tym momencie wstydliwie
oczęta rąbkiem podniesionej w górę spódniczki a ja napawam się
widokiem tego co zwykle ukryte jest przed wścibskimi spojrzeniami
ciekawskich i jak zwykle zdumiewa mnie dlaczego to co piękne
musi być ukryte?
Ha! mam na to swoją teorię: "zakazany owoc lepiej smakuje"
cóż -- mogę tylko popatrzeć oczami wyobraźni. :D

1. Data: 2004-08-08 12:06:36

Od: "Mania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli TY to TY

hmm... a któżby inny? ;P

> więc zapewne zasłaniasz w tym momencie wstydliwie
> oczęta rąbkiem podniesionej w górę spódniczki

zazwyczaj w spodniach chodzę... hihi

> [...]
> musi być ukryte?
> Ha! mam na to swoją teorię: "zakazany owoc lepiej smakuje"
> cóż -- mogę tylko popatrzeć oczami wyobraźni.  :D

no cóż... facet=wzrokowiec? :))

1. Data: 2004-08-08 12:31:52

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus napisał(a) w <cf50nt$lub$1@news.onet.pl>:

> ale adres ma jakis dziwny :|

I nie tylko adres ;)
Academic Computer Center CYFRONET AGH
Pzdr.
--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
I was born in a Hostess Cupcake factory before the sexual revolution!

1. Data: 2004-08-08 12:54:00

Od: "ksRobak" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@o...pl>

> hmm... a któżby inny? ;P

Ha! jednak się nie pomyliłem ;D

> zazwyczaj w spodniach chodzę... hihi

to dobra chech,, niech Ci będzie
"więc zapewne zasłaniasz w tym momencie wstydliwie
oczęta rąbkiem podniesionych w górę spodni" - lepiej? ;o)

> no cóż... facet=wzrokowiec? :))

nie wiem jak tam inni faceci ale sądząc po sobie - facet to:
wzrokowiec
słuchowiec
smakowiec
dotykowiec
(u)czuciowiec
węchowiec
"świnia"
a to jaki jest "bardziej" w konkretnej sytuacji zależy li tylko od sytuacji
:)
gościnnie wystąpił mistrz sztuk wszelakich :)
Edward Robak Kraków, 8 sierpnia 2004r. \|/ re:

Xenon 2
Xenon 2
(tukiedelik)
Chat - zapraszam :)