Re: Antygoizm

Data: 2009-11-05 14:49:05
Temat: Re: Antygoizm
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"glob" <r...@g...com> napisał

> Acha to teraz twoje wodogłowie katolickie uroiło sobię, przewracać
> niewinnie ślepiani, i odstawiać ofiarę, kto patrzy ten pluje na
> ciebie, bo co ty mi tam powyżej opisujesz, że ja się szarpię. Szarpią
> mnie, bo są idiotami, ale że globik nie odpuści dziczy szczekającej,
> to kijami po łbach od tapicera dostają.

Kto ma uszy, niech słucha - to właśnie tak dzała.
"Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi rozmowę na swój poziom
a następnie zabije cię diświadczeniem"
Człowiek (tu: Robak) prezentuje opis pewnego zjawiska, a idiota
(tu: glob) rzuca mu się do gardła z kłami i pazurami.
Cokolwiek napisze Człowiek - idiota ma zawsze tę samą odpowiedź.
Zajebać Człowieka... tak jest zaprogramowany...
Robakks