Re: Antygoizm

21. Data: 2009-11-05 15:36:15

Temat: Re: Antygoizm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisało:

> No właśnie, wiemy co robią ci religijni ludziom na świecie.

Być może Neron, Hitler, Stalin, Polpot i inni z kręgu krwiożerczych
szaleńców - byli wyznawcami jakiejś religii, ale ich masowe zbrodnie
nie byłyby możliwe bez bezmózgich pachołków - dzieci Kaina,
wkurwionych ze skrzywionymi (łac curve) mordami ...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

22. Data: 2009-11-05 15:42:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> [...]
> nie byłyby możliwe bez bezmózgich pachołków - dzieci Kaina,
> wkurwionych ze skrzywionymi (łac curve) mordami ...

Najwięcej ofiar kościółek, później komunizm , później faszyzm, no
popisaliście się dzieci z piekła rodem.

23. Data: 2009-11-05 15:58:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisało:

> Najwięcej ofiar kościółek, później komunizm , później faszyzm, no
> popisaliście się dzieci z piekła rodem.

Najwięcej ofiar Dobry Pan Bóg. Sama grypa to ponad milion ofiar rocznie.
Później pschopaci i ich wkurwione pachołki z powykrzywianymi (łac curve)
gniewem mordami. To ksobna bestia 666.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

24. Data: 2009-11-05 16:03:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Najwięcej ofiar Dobry Pan Bóg. Sama grypa to ponad milion ofiar rocznie.
> Później pschopaci i ich wkurwione pachołki z powykrzywianymi (łac curve)
> [...]

To nie znaczy aby ludzi których wymordował kościółek , nie mieli prawa
żyć, a poza tym grypę się zwalcza, tak jak i psychopatów, więc też
powinno. Ale tu znowu widzimy, że nie ludzie są ważni, ale dogmaciki w
inieniu których się ich wybija. Gdyby katolickie śmiecie coś z
ludzkich uczuć mieli, dawno by swoją wiarę zburzyli.

25. Data: 2009-11-05 16:21:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisało:

> ... grypę się zwalcza, tak jak i psychopatów, więc też powinno.

Kiedyś dożyjemy tych czasów, że ludzi będzie się uczyć pielęgnować
przyjaźń, opiekuńczość, serdeczność, wyrozumiałość, a pschopatów
i ich wkurwionych pachołków z powykrzywianymi (łac curve) gniewem
mordami będzie można spotkać tylko na kartach historii...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

26. Data: 2009-11-05 18:34:00

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

s.googlegroups.com..
> [...]
===

> A czy ja napisałam, że się nie podoba? A Ty rzucasz kamieniami!! We mnie?

Przepraszam, ale to był chleb. A czy ja mam odpowiadaćza to, że czerstwy?!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

27. Data: 2009-11-06 07:45:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Przepraszam, ale to był chleb. A czy ja mam odpowiadaćza to, że czerstwy?!

I to od razu całym bochenkiem!? Aż taka głodna nie jestem!

Qra

kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666
ATAK BIOLOGICZNY
APETYT...