Re: Antykoncepcja

Data: 2003-10-31 23:29:04
Temat: Re: Antykoncepcja
Od: "WALDIM" <w...@a...pl>

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bnr20i$fud$1@absinth.dialog.net.pl...

> Czy ma to jakis duży wpływ na antykoncepcję, czy
> >
> witam
> jesli pigułki muszą byc brane o konkretne godzinie to chyba nie dla
> przyjemnosci producenta tylo dla lepszej i pełnego bezpieczenstwo
kobiety.
> oczywiscie ze kazde spóżnienie ma wpływ na skutecznosc.szczególnie
kiedy są
> to 2 czy 4 godziny.
> polecam dodatkowe zabezpieczenie bez znaczenia jest w jakim dniu
płodnosci
> to sie zdarzyło.

nie wiem skad masz takie informacje, ale sa one kompletnie
nieprawdziwe i mylace wszystkich...
1. zwykle tabletki dwuskladnikowe (te najpopularniejsze jak Cilest,
Marvelon, Harmonet itp) trzeba przyjmowac codziennie o stalej porze, z
tym ze odchylenie o 2-3 godziny nie ma wplywu na skutecznosc metody...
2. maksymalne opoznienie nie moze przekroczyc 12 godzin i nie powinno
sie powtarzac zbyt czesto...
3. wysoka dokladnosc co do godziny jest wymagana jedynie przy
tabletkach gestagennych tzw. minipils jak Cerazette

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl