Re: Antykoncepcja...

From: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Antykoncepcja...
Date: Thu, 20 Jan 2000 03:17:27 +0100

.

Czy otrzymam odpowiedz?

[...]
>Jedno nie wyklucza drugiego - leczy sie i nadmierne stezenie cukru we krwi i
>niedostateczne stezenie (przyklad przez analogie)

Ale leczy się zawsze _nieprawidłowe_ stezenie cukru.

> [...]
>przeciwwskazan ) odpowiednio dobrany doustny srodek hormonalny , ktory
>oprocz leczenia choroby wywiera dzialanie antykoncepcyjnie , a poza tym
>znacznie zmniejsza szanse wystapienia dzialan ubocznych w stosunku do
>tradycyjnej hormonoterapii preparatami tylko estrogenow lub progesteronu

>Dlaczego nie .Pytales o choroby jakie lecza doustne srodki antykoncepcyjne.
>Tradzik znaja wszyscy , a PCO tylko wtajemniczeni ( i chore). Zespol
>napiecia przedmiesiaczkowego - tylko kobiety. To tylko przyklad niektorych
>chorob leczonych doustnymi srodkami antykoncepcyjnymi

Jak juz poprzednio napisalem, nie kwestionuje tego, ze niektore
preparaty hormonalne moga byc stosowane do leczenia. Zgodzisz sie
jednak chyba, ze czesto (chyba nawet zdecydowanie czesciej) stosowane
sa w celu wrecz przeciwnym (u zdrowych kobiet).
Dyskusja rozpoczela sie od Postinoru. Zapytam jeszcze raz. Co on
leczy?

gr