Antykoncepcja

1. Data: 2004-02-22 18:26:09

Temat: Antykoncepcja
Od: "Fernando" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorąc trófazowe tabletki (Milvane) podobno nie wolno NIE zrobić 7-dniowej
przerwy, jeśli się zrobiło to co?
Czy może mi ktoś wyjaśnić?
Nie zrobiłam przerwy 7-dniowej tylko wzięłam jedno opakowanie i zaraz
następne, chciałam przesunąć miesiączke, czym to grozi?

--
---
"Żony wtedy są najlepszymi słuchaczami, gdy ich mąż mówi do innej kobiety."

2. Data: 2004-02-22 19:25:18

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-02-22 19:42:03

Od: "Qbek" <q...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fernando" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> ---
> "Żony wtedy są najlepszymi słuchaczami, gdy ich mąż mówi do innej

poprawić pisownie

4. Data: 2004-02-22 19:46:53

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chcesz przesunąć okres stosując pigułki trójfazowe, to nie bierzesz
dwóch opakowań pod rzad, lecz po skończeniu jednego opakowania łykasz
pigułki z trzeciej fazy z jakiegos zapasowego pudełka.
czy coś szłego się stanie? nie wiem? ja bym się dodatkowo zabezpieczała aż
do uzyskania odpowiedzi od ginekologa.

5. Data: 2004-02-23 17:20:32

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 22.02.2004 o 20:42 ) Qbek napisał:

> poprawić pisownie

Niebądź taki "do przodu".
Sam mógłbyś ciąć cytaty, wywalać stopkę ;-)

--
pozdrawiam Szczepan
[poprawny e-mail jest bez kropki i imienia]

6. Data: 2004-02-24 00:17:07

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pigułki z trzeciej fazy z jakiegos zapasowego pudełka.
> czy coś szłego się stanie? nie wiem? ja bym się dodatkowo

Justy!
Jak zwykle Twoja odpowiedz nie wymaga uzupelnienia :)

--

do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2004-02-24 19:11:12

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Justy!
> Jak zwykle Twoja odpowiedz nie wymaga uzupelnienia :)
dzięki. aż się zaczerwieniłam na takie dictum :)

Ropa po cięciu cesarskim
Po wycięciu woreczka żółciowego
czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło??
Bielactwo a wybielenie skóry
hemoroidy