Antykoncepcja...

1. Data: 2000-01-04 14:15:35

Temat: Antykoncepcja...
Od: "Przemek" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow,

Mam takie pytanie. Jestem z moja dziewczyna juz kupe czasu no i chcemy
zaczac sie kochac. Czy moglibyscie mi powiedziec jaki bedzie dla nas
nejlepszy srodek antykoncepcyjny ? Jak narazie to zdecydowalismy sie na
tabletki antykoncepcyjne bo to chyba najwygodniejsze. Mam tylko pytanie.
Moja kobieta ma 18 lat. Czy moze w tym wieku zaczac zazywac tabletki ? Czy
nie to wplynie ujemnie na jej zdrowie ? Czy bedzie mogla potem miec dzieci ?
Jakie tabletki sa dla niej najlepsze ? Do jakiego lekarze najlepiej pojsc i
zapytac ?

Dzieki za pomoc

Przemek
tel +48 606 199 988

2. Data: 2000-01-04 15:44:46

Temat: Re: Antykoncepcja...
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
na
>tabletki antykoncepcyjne bo to chyba najwygodniejsze. Mam tylko

ostatnio na grupie dzieci jest burzliwa na ten temat dyskucja - wg
ich zaleceń metody naturalne, a jak Wam sie trafi wpadka, to przecież
dziecko, to dar od Boga i nie ma sprawy.

>Moja kobieta ma 18 lat. Czy moze w tym wieku zaczac zazywac tabletki
? Czy
>nie to wplynie ujemnie na jej zdrowie ?

nie powinno

> Czy bedzie mogla potem miec dzieci ?
jasne
>Jakie tabletki sa dla niej najlepsze ?
to musi stwierdzić lekarz,a nie grupa dyskutantów

Do jakiego lekarze najlepiej pojsc i
>zapytac ?

zwykle w takich przypadkach chodzi się do ginekologa, no chyba, że się
mylę???

3. Data: 2000-01-05 13:06:29

Od: "CL - Aleksandra Mańka" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<84t577$h44$2@sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
> ich zaleceń metody naturalne, a jak Wam sie trafi wpadka, to przecież
> dziecko, to dar od Boga i nie ma sprawy.

Daj spokoj, prosze! Nie ironizuj i nie odreagowuj (?!) swjego
zdenerowowania z pl.soc.dzieci tutaj, bo za chwile zacznie sie tu to samo.

Ola

4. Data: 2000-01-05 13:56:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

CL - Aleksandra Mańka napisał(a) w wiadomości:
<01bf577c$8f069e00$40a652c3@amanka.iepch.gliwice.pl>
>Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
><84t577$h44$2@sunsite.icm.edu.pl>...
[ciach]

>Daj spokoj, prosze! Nie ironizuj i nie odreagowuj (?!) swjego
>zdenerowowania z pl.soc.dzieci tutaj, bo za chwile zacznie sie tu to samo.

Jakie zdenerwowanie? Jakie ironizowanie? Jakie odreagowanie? Tatiana tylko
streściła poglądy niektórych uczestników dyskusji wpominając, że taka
dyskusja się odbywa. A jeśli chodzi o "zaczynanie czegoś tutaj", to Adam
Moczulski twierdzi, że to jest lepsze miejsce i proponuje przenieść ją
właśnie tu, bo na psd jest to - jego zdaniem - NTG.

JoP

--
j...@u...com.pl j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

5. Data: 2000-01-10 21:08:46

Od: "Lukasz Gasiorowski" <g...@f...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinienes wyslac swoja dziewczyne do ginekologa - niech sie smialo go o to
zapyta - wiekszosc z nich to rozsadni ludzie.

Pozdrawiam

Lukasz

6. Data: 2000-01-15 02:31:31

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Gasiorowski napisał(a):

> Powinienes wyslac swoja dziewczyne do ginekologa - niech sie smialo go o to
> zapyta - wiekszosc z nich to rozsadni ludzie.
>
> Pozdrawiam
>
> Lukasz

Dziękuję Lukaszu za komplement (jestem ginekologiem i tuszę że należę do
większości).

A serio mówišc to całš prawdę już ktoś napisał w odpowiedzi na te pytania i
streszcza się ona w stwierdzeniu, że wszystkich sytuacji zdrowotnych się nie
przewidzi i nie wolno udzielać telefonicznych czy innych zdalnych porad. Lekarz
musi zebrać dokładny wywiad, dowiedzieć się o najróżniejsze choroby i stany w
zakresie ginekologii, interny, endokrynologii, chirurgii itp itd. A przede
wszystkim musi zbadać dziewczynę (ginekologom sš znane metody badania dziewic).
Pierwsza wizyta u ginekologa powinna nastšpić zdecydowanie przed rozpoczęciem
współżycia.
To nie jest próba zamknięcia dyskusji, tylko próba uświadomienia młodym
ludziom, że każde leczenie ma swoje wskazania i przeciwwskazania. Ale nie każdy
młody człowiek poszukujšcy właściwej metody antykoncepcyjnej musi studiować
medycynę. No i po to właśnie paru gości wyspecjalizowało się w udzielaniu
porad. Nie mówię o księżach, znachorach i dobrych ciociach czy koleżankach lecz
o ginekologach. Ale żeby coś więcej wynikało z tych konwersacji (poza
odesłaniem do kolegi lekarza), proponuję rozważyć możliwość zaopatrzenia się w
lek, który nazywa się Postinor. To jest pigułka antykoncepcyjna bardzo dobra
"na poczštek". Stosuje się jednš tabletkę po stosunku! Ale nie za często.
Zasadniczo nie częściej niż raz w tygodniu. W praktyce, jeżeli współżycie
płciowe zaczyna być systematyczne, powiedzmy co tydień, a nawet raz na dwa
tygodnie, to powinno się przejść na tabletki codziennego stosowania. Najpierw
jednak: Marsz do doktora!!!

pozdrowienia

Michał Adamski

7. Data: 2000-01-16 01:57:38

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z Tobą w 100%, ale nie pisz używając HTML-a na grupy...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

8. Data: 2000-01-17 00:47:55

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 15 Jan 2000 03:31:31 +0100 Michał Adamski <a...@l...pdi.net>
napisal(a):

>lek, który nazywa się Postinor. To jest pigułka antykoncepcyjna bardzo dobra

Przepraszam, dlaczego nazywasz to LEKIEM ? Co on leczy? Na ile się
orientuję pigułki antykoncepcyjne działają wprost przeciwnie -
zaburzają normalną pracę organizmu.

gr

9. Data: 2000-01-17 07:33:43

Temat: Odp: Antykoncepcja...
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
.

> Przepraszam, dlaczego nazywasz to LEKIEM ? Co on leczy? Na ile się
> orientuję pigułki antykoncepcyjne działają wprost przeciwnie -
> zaburzają normalną pracę organizmu.

Nie mówiąc już o tym, że jeżeli doszło do zapłodnienia, Postinor po prostu
wywołuje poronienie.
I to ma być coś "na początek"????
Ewa

10. Data: 2000-01-17 16:53:00

Od: "Marcin" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:rBzg4.30923$X...@n...tpnet.pl...

> [...]
> dobra

> Nie mówiąc już o tym, że jeżeli doszło do zapłodnienia, Postinor po prostu

Poglady etyczne pogladami ,ale trzeba uznac prawde potwierdzona przez
badania naukowe. Otoz wedlug "Embriologii" niejakiego Bartla - " ... w
okolo 15% komorek (jajowych - moj przypis ) nie dochodzi do zaplodnienia ,
drugie tyle jest zapladniane nieprawidlowo , 10-15% zygot przystepuje do
bruzkowania , lecz nie zagniezdza sie, ulegajac obumarciu. Wedlug badan
Hertiga z 70 - 75 % blastocyst , ktore zagniezdzily sie , 58 % przezywa
tylko do 2 tygodnia , a 16 % z posrod nich to blastocysty nieprawidlowe.
Okolo 1/2 - 1/3 wszystkich zygot ulega samoistnemu poronieniu... " . Tyle
Bartel . Inny autor - niejaki Sedler ( moze Sadler) twierdzi ze okolo 50%
ciaz konczy sie samoistnym poronieniem , zanim kobieta zorientuje sie ze
jest w ciazy. Poza tym Postinor nie dopuszcza do zagniezdzenia jaja
plodowego , a nie powoduje jego poronienie. Ponaddto komorka jajowa zyje
kilkanascie godzin , plemnik w najlepszych warunkach - kilka dni , do
zaplodnienia moze dojsc tylko w poczatkowej 1/3 jajowodu ( teoretycznie) ,
praktycznie w najszerszej czesci banki jajowodu. Samo jajo gdy sie
zagniezdzi , pobudza cialko zolte do przeksztalcenia sie w cialko zolte
ciazowe ktore produkuje takie dawki hormonow , ze zwykly Postinor , to przy
nim leki do hormonalnej terapii zastepczej - czyli tyle co nic.
Z zaprezentowanej przez moja skromna osobe literatury jasno wynika ze ok 50
% blastocyst ulega samoistnemu poronieniu - wiec tzw "tabletka po" jest
niewinna jak zolniez na wojnie. A moze by oskarzyc organizmy wszystkich
aktywnych seksualnie kobiet w polsce o lamanie ustawy antyaborcyjnej....
pozostawiam pole do popisu aktywistom ruchu obrony 8 komorek wezla
zarodkowego moruli .

Marcin

Metoda BRM-Wang
Jak zlikwidowac odparzenia?