Antykoncepcja

1. Data: 2004-10-20 15:12:08

Temat: Antykoncepcja
Od: "pytanie" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2004-10-20 21:30:10

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> totalna niechec do dzialania, oraz
> sennosc. Kiedy to przejdzie - unormuje
> sie ?
>
> Bardzo prosze o pomoc
> Dziekuje

3. Data: 2004-10-20 21:41:54

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 20 Oct 2004 17:12:08 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako pytanie, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Niepokoja mnie jej stany depresyjne
> totalna niechec do dzialania, oraz
> sennosc.

Jestes pewien ze ten stan wynika z ODSTAWIENIA leku?
A nie np. jest konsekwencja jego brania (mi np. watroba porzadnie
ucierpiala) lub ma zupelnie inne podloze?
Wyslij dziewczyne do lekarza, niech sobie zrobi choc podstawowe badania
krwi.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2004-10-20 21:49:02

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ucierpiala) lub ma zupelnie inne podloze?
> Wyslij dziewczyne do lekarza, niech sobie zrobi choc podstawowe badania

A może to brak seksu, no bo chyba nie współżyjecie teraz, też bym to zbadał!
(nie wiedziałem, że stan depresyjny i senność są objawami uszkodzenia wątroby,
no proszę czego to człowiek się po tych listach uczy!)

Pozdrawiam,
Demo

5. Data: 2004-10-20 21:53:46

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 20 Oct 2004 23:49:02 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako d...@v...pl, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> A może to brak seksu, no bo chyba nie współżyjecie teraz, też bym to zbadał!

A skad wiesz ze nie?

> (nie wiedziałem, że stan depresyjny i senność są objawami uszkodzenia wątroby,
> no proszę czego to człowiek się po tych listach uczy!)

Po pierwsze - nie napisalam ze to co sie dzieje z dziewczyna - to wynik
uszkodzenia watroby, napisalam ze ja mialam taki problem.
Po drugie - dolegliwosci ze strony watroby jak najbardziej moga byc
przyczyna zlego nastroju i niecheci do aktywnosci.

6. Data: 2004-10-20 22:05:00

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze - nie napisalam ze to co sie dzieje z dziewczyna - to wynik
> uszkodzenia watroby, napisalam ze ja mialam taki problem.

Przykro mi! Tak się ponoć zdarza po hormonach, :-(.

> Po drugie - dolegliwosci ze strony watroby jak najbardziej moga byc
> przyczyna zlego nastroju i niecheci do aktywnosci.

Hm..., może raczej świadomość takich dolegliwości..., zresztą nie będę się
sprzeczał, poprosimy internistę o konsultację. Jest tu jakiś internista?

Jeśli tak, to mamy proste pytanie:

Czy depresja może być objawem schorzeń wątroby?

Z szacunkiem i poważaniem,

Demo

7. Data: 2004-10-20 22:44:02

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@n...onet.pl> d...@v...pl tako rzecze:

> Czy depresja może być objawem schorzeń wątroby?
A "Trzech panów w łódce nie licząc psa" czytałeś

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2004-10-21 09:36:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Oct 2004 00:05:00 +0200, d...@v...pl wrote:

> Jeśli tak, to mamy proste pytanie:
> Czy depresja może być objawem schorzeń wątroby?

Depresja sensu stricto? Znaczy choroba depresja endogenna czyli
adektywna jednobiegunowa? Jako "objaw" chorób wątroby?

O ile wiem, to nie. Z definicji tej choroby.

Ale występujące w przebiegu chorób wątroby uszkodzenie OUN (określane
jako encefalopatia wątrobowa) może manifestować się między innymi
objawami otępiennymi, zaburzeniami świadomości, czy właśnie zaburzeniami
nastroju, zarówno o typie manii, jak i depresji.
(za: W.A. Lishman, Organic Psychiatry, Blackwell, 1998)

Zasadniczo w przebiegu każdego schorzenia może się pojawić obniżenie
nastroju, jednak do depresji sensu stricto temu bardzo daleko.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

9. Data: 2004-10-21 12:38:26

Od: "Matylda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pytanie" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam

> [...]

może trzeba zrobic badanie poziomu hormonów w organiźmie
--m.

10. Data: 2004-10-21 15:33:37

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> może trzeba zrobic badanie poziomu hormonów w organiźmie

Można..., tylko po co? Czas połowicznego rozkładu hormonów (t1/2) stosowanych
w OC wynosi od kilku do kilkunastu godzin, a koleżanka nie zażywa od dwóch
miesięcy?

Pozdr.
demo

b.bolesne klucie w klatce piersiowej
[SPAM] Badania z zakresu medycyny pracy.
Prywatna klinika lub szpital z pełnym oddziałem chirurgicznym - poszukiwane
szczepienia przeciw grypie
Estraderm TTS 25