b.bolesne klucie w klatce piersiowej

1. Data: 2004-10-20 14:02:16

Temat: b.bolesne klucie w klatce piersiowej
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
zdaje sobie sprawe ze informacje z listy nie zastapia lekarza ale w
najblizszych dniach nie mam po prostu czasu zeby sie wybrac na jakies badanie.
Jezeli jest wsrod Was lekarz mam bardzo goraca prosbe o uwagi na temat moich
objawow.

SIlny klujacy bol w klatce pod lewa piersia. Kiedy oddycham nie moge wziac
glebszego oddechu bo juz strasznie kluje. jezeli podniose rece do gory i zaloze
za glowe a klatka sie jakby rozciaga moge wziac glebszy oddech. Bol
nierownomierny, czasem lapie mocno czasem mniej. Takie objawy mam od jakis 3
dni w zasadziwe non stop.

Bardzo goroco prosze o komentarz osoby kompetente.
isabelle

2. Data: 2004-10-20 14:37:02

Temat: Re: b.bolesne klucie w klatce piersiowej
Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie nawdychałaś się zimnego powietrza?
Ja kiedyś na zimnie sobie pobiegałem i też miałem
podobne objawy :|
Ból minął po około 7 dniach

Pozdrawiam!

3. Data: 2004-10-20 15:00:43

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A nie nawdychałaś się zimnego powietrza?
> Ja kiedyś na zimnie sobie pobiegałem i też miałem
> podobne objawy :|
> Ból minął po około 7 dniach
>

> Pozdrawiam!

Nie, nie mialam kontaktu z zimnym powietrzem..Ale szczerze Ci wspolczuje tych
7 dni- ja po trzech i pol jestem juz wykonczona.. :/

Rowniez pozdrawiam

4. Data: 2004-10-20 20:41:43

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> za glowe a klatka sie jakby rozciaga moge wziac glebszy oddech. Bol
> nierownomierny, czasem lapie mocno czasem mniej. Takie objawy mam od jakis

Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi sie, ze to nerwobole. Jesli mozesz
zazywac salicylany, to sprobuj 3x2 tabl. Scorbolamidu (zazwyczaj juz po
pierwszej dawce odpuszcza).

Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-10-21 05:51:51

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też czasami mam podobne bóle. Po przebadaniu diagnoza - bóle na tle
nerwowym. Zalecenie - magnez. troche pomaga ale najwazniejsze to zacząć się
mniej przejmować :-)

6. Data: 2004-10-21 06:02:41

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisała
> [...]
mozesz
> zazywac salicylany, to sprobuj 3x2 tabl. Scorbolamidu (zazwyczaj juz

A mnie lekarze na takie klucia (mam je od 25 lat) przepisuja magne B6
i potas. (Oczywiscie wczesniej morfologia krwi by sie przydala).

pozdrawiam
Gosia

7. Data: 2004-10-21 06:37:04

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam bardzo serdecznie za odzew.
Wasze opinie sa bardzo zgodne a sama rowniez podejrzewalam, ze to moze byc
nerwobol
Dziekuje slicznie i sprobuje z tym scorbolamidem, magnezem i potasem.
Pozdrawiam goraco i zycze duzo zdrowka :)
isabelle

8. Data: 2004-10-21 18:39:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> A mnie lekarze na takie klucia (mam je od 25 lat) przepisuja magne B6
> i potas. (Oczywiscie wczesniej morfologia krwi by sie przydala).

Owszem, przy sercowych dolegliwosciach magnez i potas jest wskazany...wydaje
mi sie, ze isabelle ma problem z nerwobolem.

Pzdr.
Iwona

9. Data: 2004-10-22 05:48:36

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał
> Owszem, przy sercowych dolegliwosciach magnez i potas jest
wskazany...wydaje
> mi sie, ze isabelle ma problem z nerwobolem.

Monie to lekarz przepisal na nerwobole.

pozdrawiam
Gosia

[SPAM] Badania z zakresu medycyny pracy.
Prywatna klinika lub szpital z pełnym oddziałem chirurgicznym - poszukiwane
szczepienia przeciw grypie
Estraderm TTS 25
bezsennosc