Antykoncepcja na liście leków refundowanych

21. Data: 2003-01-11 14:07:46

Temat: Re: Antykoncepcja na liście leków refundowanych
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> napisał/a news:avp6td$eav$1@news.tpi.pl:

> gratuluje guru......

A znasz wskaźnik Pearla dla kalendarzyka małżeńskiego? 14-50,0
Jak dla mnie _stanowczo_ za wysoki. I większość poradników dot.
antykoncepcji (np. świetna "Antykoncepcja w pytaniach i odpowiedziach" wyd.
Urban&Partner) uznaje go za zbyt niepewną.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

22. Data: 2003-01-11 14:18:05

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy tolo to Twoj maz, ze tak dziarsko nastawiasz piers w jego obronie??

Może tak, może nie...;)
Może mąż, brat, szwagier, kuzyn, konkubent....możliwości jest wiele - jak
Cię to tak bardzo intyrguje, że do właściwości zajrzałaś, to pobaw się się w
zgadywanie;))

> widze, ze rodzina, rodziną silna......heh

Jasne, każdemu życzę, żeby i u niego tak było:))

> gratuluje guru......

Jakoś nie zauważyłam, żebym wspomniała gdzieś o swoim guru (swoją drogą -
takowego nie posiadam), tak więc gratulacje zupełnie niepotrzebne.

Ewa

23. Data: 2003-01-11 14:26:47

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyd.
> Urban&Partner) uznaje go za zbyt niepewną.

znam i metody naturalne omijam wielkim kolem , jestem za antykoncepcja
hormonalna

Jola L-L
PS: z nadzieja, ze jak pigulki- zgodnie z rzadowym zamierzeniem- zostana
zrefundowane, to z tych 8 procent kobiet je stosujacych zrobi sie minimum
50% ,a domy dziecka beda zialy pustkami, czego wszystkim niechcianym i
porzuconym dzieciom zycze.

24. Data: 2003-01-11 14:36:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Cię to tak bardzo intyrguje, że do właściwości zajrzałaś, to pobaw się się
jakos nie zainteresowalas mnie specjalnie, abym miala sie wglebiac w Twoja
sytuacje zyciowa, dla mnie to moze byc nawet Twoj spowiednik, a ty jego
gosposią.
Ani mnie Twoj status ziębi, ani grzeje. Ot tyle tylko, ze dotarlo do mnie ,
iz obojgu jednak o swiatopoglad chodzi , a nie o rzetelna informacje, bo
tolo ogolnikami dyskutowal, ale Twoj link mi wystarczyl za cala odpowiedz

Jola L-L

25. Data: 2003-01-11 14:48:20

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> napisał/a news:avp9lg$5vk$1@news.tpi.pl:

> znam i metody naturalne omijam wielkim kolem , jestem za antykoncepcja
> hormonalna

Ok, już jasne, czytałam wątek wybiórczo i nie wiem, skąd mi się wzięło, że
postulujesz tą "ruską ruletkę".

> [...]
> zrefundowane, to z tych 8 procent kobiet je stosujacych zrobi sie minimum
> 50% ,a domy dziecka beda zialy pustkami, czego wszystkim niechcianym i

Serio tak myślisz? Ja stosuję microgynon (refundowany już teraz), pudełko 3
listki kosztuje 26,24zł, 1 listek -- 9,27zł (wg. Indeksu Leków MP). Czyli
antykoncepcja już teraz kosztuje mniej niż 10 zł miesięcznie. Wydaje mi
się, że nie jest to kwota nie do przeskoczenia, a mimo to co chwila słychać
o zamarzniętym noworodku, a domy dziecka pękają w szwach :-/

26. Data: 2003-01-11 21:43:53

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani mnie Twoj status ziębi, ani grzeje.

Naprawdę? To po co zaglądałaś do właściwości i w jakim celu zadałaś pytanie
kim jest tolo?:)))))

Ot tyle tylko, ze dotarlo do mnie ,
> iz obojgu jednak o swiatopoglad chodzi , a nie o rzetelna informacje, bo
> tolo ogolnikami dyskutowal, ale Twoj link mi wystarczyl za cala odpowiedz

Jednym słowem wyszło szydło z worka?;)
Jakoś w wypowiedziach tola nie dopatrzyłam się ogólników, wprost przeciwnie.
Co do mojej osoby - pewnie zaskoczy Cię fakt, że nigdy nie stosowałam
naturalnych metod regulacji urodzin, bo po prostu są nie dla mnie, z wielu
powodów. Najważniejszy to pewnie brak silnej woli i systematyczności;) Tak
więc argument, że o światopogląd chodzi jest wyjątkowo nie trafiony.
Ale wypowiadanie się na temat współcześnie stosowanych metod tego rodzaju i
ich skuteczności przy wiedzy typu "gdzieś tam dzwoni, tylko nie wiadomo, w
którym kościele" zawsze mnie irytowało. Stąd ta dyskusja.
Z mojej strony EOT, bo do konstruktywnych wniosków zapewne nie dojdziemy.

Ewa

Ktos ma pomysl czy to jakis wirus czy co ??
cialo migdalowate w jezyku obcym?
zwolnienie z wf-u od zaraz
salbutamol
cytomegalia?