Antyperspirant dla mężczyzn

1. Data: 2002-11-27 14:53:45

Temat: Antyperspirant dla mężczyzn
Od: Iwona Głowacka <i...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam małe pytanko: Czy znacie jakis skuteczny antyperspirant dla
mężczyzn?(najlepiej w dezodorancie lub atomizerze).
--
Iwona Głowacka

1. Data: 2002-11-28 15:34:08

Temat: Re: Antyperspirant dla mężczyzn
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 27 Nov 2002 15:53:45 +0100, Iwona Głowacka
<i...@i...mikrus.pw.edu.pl> wyskrobal sobie:

>Mam małe pytanko: Czy znacie jakis skuteczny antyperspirant dla
>mężczyzn?(najlepiej w dezodorancie lub atomizerze).

ostatnio widzialam w aptece jakis Vichy 48h w kulce (swoja droga to
ciekawe bo dla kobiet jest juz 7dniowy...)

m3duz4

1. Data: 2002-11-28 16:46:59

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Nov 2002 15:53:45 +0100, Iwona Głowacka
<i...@i...mikrus.pw.edu.pl> wrote:

>Witam wszystkich!
>Mam małe pytanko: Czy znacie jakis skuteczny antyperspirant dla
>mężczyzn?(najlepiej w dezodorancie lub atomizerze).

Wiele firm ma takowe w swojej ofercie - ot chocby Adidas czu Oriflame. Tylko ze
z gory uprzedzam iz takie srodki powinno sie stosowac gdy zachodzi wyjatkowa
potrzeba - pocenie sie jest sprawa naturalna i zamykanie tej drogi wymiany
gazowej i oczyszczania organizmu jest niewskazane, a czasem moze miec przykre
konsekwencje (od podraznienia przez zmiany skorne do ran wlacznie).

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 2002-11-29 10:09:47

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyniu" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
przykre
> konsekwencje (od podraznienia przez zmiany skorne do ran wlacznie).

zdecydowanie grubo przesadziles, jest to raczej sprawa uczuleniowa a nie jak
to nazwales" zamykaniem drogi wymiany gazowej" itd,itp. - to akurat nie ma
zadnego znaczenia.
pogoogluj w archiwum grupy medycznej i przestaniesz straszyc .

A co do meskich antyperspirantow - to dobre sa w Zelu Gillette - sa rozne
zapachy - ale sprawdzone Gillette Clear Gel Cool Wave.

Jola L-L

1. Data: 2002-11-29 11:14:12

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Nov 2002 11:09:47 +0100, "Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

>zdecydowanie grubo przesadziles, jest to raczej sprawa uczuleniowa a nie jak
>to nazwales" zamykaniem drogi wymiany gazowej" itd,itp. - to akurat nie ma
>zadnego znaczenia.

Ja nie strasze, tylko widzialem co sie ludziom robilo, szczegolnie pod pachami.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 2002-11-29 12:41:53

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Fri, 29 Nov 2002 12:14:12 +0100, Kyniu <k...@k...net.pl>
wyskrobal sobie:

>Ja nie strasze, tylko widzialem co sie ludziom robilo, szczegolnie pod pachami.

ciekawe ze facetom sie robi a babkom jakos nie... moze to kwestia
higieny tez??
albo faceci jacys bardziej wrazliwi pod pachami czy cus?? no albo dla
mezczyzn zle kosmetyki sa?? wtedy pozostaje im stosowanie takich
bezzapachowych dla kobiet chyba nie??

m3duz4

1. Data: 2002-11-29 13:08:10

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Nov 2002 13:41:53 +0100, m3duz4 <m...@i...pl> wrote:

>ciekawe ze facetom sie robi a babkom jakos nie... moze to kwestia
>higieny tez??
>albo faceci jacys bardziej wrazliwi pod pachami czy cus?? no albo dla
>mezczyzn zle kosmetyki sa?

Po pierwsze kobietom tez sie robi.

Po drugie moze to wynikac z faktu iz mezczyzni poca sie znacznie intensywniej.

Kyniu

* _ __ _ *
* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* | ' < || | ' \| | || | k...@k...net.pl *
* |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *
* |__/ *

1. Data: 2002-12-04 16:47:38

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kyniu" <k...@k...net.pl> napisal

> Po pierwsze kobietom tez sie robi.
>
> Po drugie moze to wynikac z faktu iz mezczyzni poca sie znacznie
intensywniej.
Fakt!

I jeszcze drobiazg.
Wszystkie antyperspiranty konstruowane sa przy uzyciu zwiazków chemicznych
zawierajacych aluminium (metal o oddzialywaniu toksycznym).
W warunkach jakie panuja pod pacha, wchlania sie to przez skóre doskonale!

Szkodliwy wplyw glinu na organizm czlowieka zwiazany jest z róznymi zesplami
chorobowymi: encefalopatia (dializacja) i demenacja typu Alzheimerowskiego,
a ponadto z osteomalacja, wapnieniem tkanek miekkich, zanikiem elastycznosci
blon komórkowych oraz z niedokrwistoscia. Neurotoksyczna rola glinu nie jest
jeszcze w pelni wyjasniona.

Pozdrawiam
M@ga

talk kosmetyczny perfumowany