Apaganthus jeszcze raz.

11. Data: 2003-02-05 15:00:02

Temat: Re: Apaganthus jeszcze raz.
Od: "Pyfcia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci

> Przyznam, ze chodzilo o Niemcy. Ale przeciez roznica najnizszych
> temperatur to zaledwie 5 stopni. Stad moje nadzieje ze apagantus moglby
> przezimowac i w Polsce.
>
> POzdr.
>
> D.P.
Kupilam dzialke z asparagusem - bedac mloda ogrodniczka nie zrobilam nic.
Listki na zime zniknely - na wiosne zagrabilam i urosl pieknie.
Czyli zimuje nawet na kresach wschodnich. Korzenie ma gleboko wiec chyba
nigdy nie byl wykopywany z ziemi.
Pozdrawiam
Kotlet

12. Data: 2003-02-05 15:06:46

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Feb 2003, Pyfcia wrote:

> [...]
> Listki na zime zniknely - na wiosne zagrabilam i urosl pieknie.
> Czyli zimuje nawet na kresach wschodnich. Korzenie ma gleboko wiec chyba

Podobno "asparagus" ogrodowy potraktowany jaka szparagi bywa jadalny.
Moj asparagus zarosly maliny.

Pozdr.

D.P.

P.S.
agapantus listki ma raczej podobne do cebuli ale smak raczej podly.

13. Data: 2003-02-05 15:24:37

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyfcia" <a...@t...pl> wrote in news:b1r8p1$65u$1@news.lublin.pl:

> [...]
> nic. Listki na zime zniknely - na wiosne zagrabilam i urosl pieknie.
> Czyli zimuje nawet na kresach wschodnich. Korzenie ma gleboko wiec

A mlode odrosty jakie pyszne, zwlaszcza z maselkiem i przyrumieniona
buleczka! Glodna sie robie :-)
Jesli zas chodzi o obgadywany obiekt, to rodzina sie zgadza, ale sam obiekt
nie. Asparagus jest mrozoodporny, nawet na kresach wschodnich, a agapantus
nie, nawet na kresach zachodnich :-(
I nawet nie ma pysznych odrostow...
Pozdrowienia - Ewa Sz. glodna

14. Data: 2003-02-05 15:34:19

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in
.uhc.lublin.pl:

> Podobno "asparagus" ogrodowy potraktowany jaka szparagi bywa jadalny.
> Moj asparagus zarosly maliny.
> agapantus listki ma raczej podobne do cebuli ale smak raczej podly.

Widze, ze myslimy o tym samym :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz., nadal glodna

15. Data: 2003-02-05 20:41:03

Od: j...@c...pl (Jan P. Ciecinski) szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęoniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisala:

> [...]
obiekt
> nie. Asparagus jest mrozoodporny, nawet na kresach wschodnich, a agapantus

Dodam tylko, ze szparag (Asparagus officinalis) rosnie dziko nie tylko w
krajach sródziemnomorskich, ale takze w europejskiej czesci Rosji (za
wyjatkiem pólnocnych rejonów), w Kazachstanie oraz w Zachodniej Syberii (na
poludnie od 61 równoleznika).

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

16. Data: 2003-02-05 21:01:08

Od: j...@c...pl (Jan P. Ciecinski) szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal:

> agapantus listki ma raczej podobne do cebuli ale smak raczej podly.

Darek, musiales skosztowac?
Musze Cie uprzedzic - wszystkie rosliny i grzyby sa jadalne, ale niektóre
tylko jeden raz! Od razu sie przyznaje - nie ja ten dowcip wymyslilem.

17. Data: 2003-02-06 08:56:57

Od: "Pyfcia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak"
> [...]
obiekt
> nie. Asparagus jest mrozoodporny, nawet na kresach wschodnich, a agapantus

O rany!!!!!
Jaki wstyd :((((( No coz oczka nie te a i wiedza ogrodnicza w powijakach.
Szanowna grupe prosze o wybaczenie :)))
za mylenie asparagusa z agapantusa ( zaraz sprawdze co to takiego)
Kotlet

18. Data: 2003-02-06 09:02:27

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Feb 2003, Pyfcia wrote:

> [...]
> Szanowna grupe prosze o wybaczenie :)))
> za mylenie asparagusa z agapantusa ( zaraz sprawdze co to takiego)

Nie przejmuj sie. Przy okazji dowiedzielismy sie cennych rzeczy nt.
szparagow.

Pozdr.

D.P.

Re:kłopot rozwiążmy!