Aparat

1. Data: 2005-06-07 19:24:43

Temat: Aparat
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś się stało z aparatem,zdjęcia robi, ale nie da się ich wprowadzić
do komputera.Kabelek dobry, gniazda wtykowe też dobre.Stało się tak
po wprowadzeniu programu do Neostrady.
Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem, co zrobić?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-06-07 19:27:53

Temat: Re: Aparat
Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po wprowadzeniu programu do Neostrady.
> Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem, co zrobić?

Przełóż do innego gniazda usb

Pozdrawiam
Rafi

3. Data: 2005-06-07 19:36:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Przełóż do innego gniazda usb
>
> Pozdrawiam
> Rafi

Nic nie pomaga.
MIrzan

4. Data: 2005-06-07 19:42:50

Od: Andrzej Polanski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Nic nie pomaga.
> MIrzan

A jaki winssws ?
Poza tym wywalić program od neostrady.

5. Data: 2005-06-07 19:58:31

Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie pomaga.

To może odinstaluj urządzenia usb w zakładce "kontrolery uniwersalnej
magistrali szeregowej"
System powykrywa wsio na nowo.

6. Data: 2005-06-07 20:36:16

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl>
> Nic nie pomaga.

Nie masz Nortona i antywirusa?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-06-09 04:05:27

Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta mirzan napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego internetu:

> [...]
> po wprowadzeniu programu do Neostrady.
> Czy ktoś spotkał się z takim zjawiskiem, co zrobić?

program do neostrady raczej nie ma z tym nic wspólnego ,choć to wyjątkowe
badziewie - u mnie służy tylko do pierwszego połączenia, spisania kodów i
haseł ,a potem go wywalam

co do aparatu - jakim programem podglądałeś i ściągałeś zdjęcia ?

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

8. Data: 2005-06-09 04:40:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński

Nie ściągałem żednych programów.Neostrada jest podejrzana, bo przez
instalację jej programu uciekł gdzieś Outlok i jeszcze coś poprzestawiało się.
Do wprowadzania zdjęć sony 52 ma swój program.Ma przyjsć do mnie młody
fachowiec, który mówi, że da się to zrobić.
Bardzo jestem niezadowolony z tej sytuacji, zakwitł żółty wawrzynek
i nie mogę go pokazać.
Wywaliłem program neostrady, ale nic nie pomogło.Inne czynności
przekraczają moje kwalifikacje,muszę czekać na fachowca.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-06-09 05:16:34

Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie ściągałem żednych programów.Neostrada jest podejrzana, bo przez
> instalację jej programu uciekł gdzieś Outlok i jeszcze coś

przy instalacji neostradu uzyskujesz kody i hasła, potem ja odinstalowujesz
i używasz tych haseł dalej korzystając z outlooka i domyślnego połączenia -
albo je tworzysz

pomocne informacje są tutaj:
http://neostrada.info/index.php

w outlooku tworzy sie nowy profil - z tego co pamiętam wystarczy usunąc ten
nowy i wraca do starego

Do wprowadzania zdjęć sony 52 ma swój program.

hmm,ten program powinien jednak działać

Ma
> przyjsć do mnie młody fachowiec,

i bardzo dobrze ;-)

10. Data: 2005-06-09 06:00:00

Temat: Re: Aparat OT
Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta TooOld w Milanówku
napisał(a), a oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży
polskiego internetu:

ps. w skrócie to wygląda tak - nie musisz instalować programu "neostrada".
Pierwsze łączenie robisz za pomocą :
nazwa użytkownika - r...@n...pl a hasło rejestracja i
wchodzisz na http://rejestracja.neostrada.pl . Przeprowadzasz rejestrację,
drukujesz hasło i nazwę użytkownika i potem w dial-up tworzysz nowe
połączenie używając tych danych.

co do aparatu - może trzeba wyjąć kabelek od modemu usb i włożyć ten od
aparatu do komputera? ;-)))

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction
http://www.muszlowce.prv.pl/

kosiarka do pofaldowanego terenu
Złapałem niebezpiecznego czereśniowego potwora !!!
oczko wodne - jakie filtry i pompy???? pomocy ...
Podkaszarka spalinowa proszę o rad
Projekt ogrodu - co przed płotem (długie) ??