Re: Apel

Data: 2017-05-25 17:11:00
Temat: Re: Apel
Od: Ikselka <i...@g...pl>

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
> [...]
4501bf.jpg

> Pewnie odwiedzę, ale to w nowym sezonie koncertowym. Bieżący
> kończy się w czerwcu.

> I w sumie w tej muzyce o to chodzi. Jak słucham w domu to się
> nudzę, na żywca to co innego, niektórzy potrafią ożywić oklepane
> nuty :)

Oj, potrafią. Filmiki na telefonie do dziś oglądam i ciarki mam jak na
koncercie. A poprzednio, tj. w zeszłym roku, Zakopower porywał. Ooooojjj,
porywał.
Bo koncerty na żywo - to jest to. Boszsz, na "Cugowskich" mąż patrzył na
mnie, jakby mnie pierwszy raz w życiu zobaczył - tak mnie porwało :-DDD
Nie no, nie, bluzka była na miejscu - jedynie żakiet fruwał :-DDD

> Nic nie mówiłem, mnie tu wogóle nie było ;)

Nie licz na to - ci z tv czytają, co piszę (nie, nie mam odlotu -
wielokrotnie dwa-trzy dni po moich tutejszych występach tematyka pewnych
programów porannych była żtp. żywcem...), tak że niestety już po ptokach,
Jakajakaja już ma cynk, gdzie rezygnować.
:-D