Apel

11. Data: 2017-05-25 00:39:07

Temat: Re: Apel
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky

To po co wychodzisz z chlewika i tobie podobni i idziesz ludziom zabraniać, siedź w
tym chlewie ze świniami, bo one tak jak ty metafor nie kumają, ale nie biegają
zabraniać tym co metafory kumają. Jak to jest upaść bardziej niż świnia?

12. Data: 2017-05-25 07:49:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 00:20, Ikselka pisze:

> Kultura to właśnie za chwilę zacznie się odradzać

Znowu używasz słów, których nie rozumiesz.
To o czym myślisz, nie ma nic wspólnego z kulturą.

http://www.filmweb.pl/serial/Opowieść+podręcznej-201
7-771634

I jak podoba ci się rola ikselki... tfu ciotki Lidii?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-05-25 13:36:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
> [...]
4501bf.jpg

> A jak ktoś by chciał sobie poobcować ze sztuką a nie z gównem w
> puszce i do tego całkowicie za darmo, to polecam
> http://palacradziejowice.pl/aktualnosci/kalendarium/
> Byłem w zeszłym roku na ostatnim wydarzeniu, recital dawał jeden z
> finalistów konkursu chopinowskiego, później z orkiestrą
> Filharmonii Świętokrzyskiej zagrali koncert e-moll Fryderyka.
> Wszystko w pięknej wieczornej scenerii parku, dyskretnie i
> klimatyczne oświetlonej, pod namiotem festiwalowym.

Chętnie bym pojechała, może kiedyś. Na razie z przyjemnością słucham naszej
Orkiestry i gości naszej Filharmonii - na miejscu w Kielcach. A jest czego.
W nowej, pięknej siedzibie, jakiej i stolica by się nie powstydziła.

Co zaś do artystów estradowych... Jakatamkaja :-)) Ostatnio byłam na
koncercie Cugowskich (trzech). Było pięknie. Porywali :-)

> W tym roku festiwal też się odbędzie, miejmy nadzieję, że artystka
> Kajah się o nim nie dowie i nie zrezygnuje z występu
> ;)

Kurczę, oby! Pssst!
LOL i he he :-D

14. Data: 2017-05-25 17:11:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

4501bf.jpg

> Pewnie odwiedzę, ale to w nowym sezonie koncertowym. Bieżący
> kończy się w czerwcu.

> I w sumie w tej muzyce o to chodzi. Jak słucham w domu to się
> nudzę, na żywca to co innego, niektórzy potrafią ożywić oklepane
> nuty :)

Oj, potrafią. Filmiki na telefonie do dziś oglądam i ciarki mam jak na
koncercie. A poprzednio, tj. w zeszłym roku, Zakopower porywał. Ooooojjj,
porywał.
Bo koncerty na żywo - to jest to. Boszsz, na "Cugowskich" mąż patrzył na
mnie, jakby mnie pierwszy raz w życiu zobaczył - tak mnie porwało :-DDD
Nie no, nie, bluzka była na miejscu - jedynie żakiet fruwał :-DDD

> Nic nie mówiłem, mnie tu wogóle nie było ;)

Nie licz na to - ci z tv czytają, co piszę (nie, nie mam odlotu -
wielokrotnie dwa-trzy dni po moich tutejszych występach tematyka pewnych
programów porannych była żtp. żywcem...), tak że niestety już po ptokach,
Jakajakaja już ma cynk, gdzie rezygnować.
:-D

15. Data: 2017-05-25 17:23:38

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 17:11, Ikselka pisze:

> [...]
> mnie, jakby mnie pierwszy raz w życiu zobaczył - tak mnie porwało :-DDD
> Nie no, nie, bluzka była na miejscu - jedynie żakiet fruwał :-DDD

ubrałaś się w żakiet na zakopower i cugowskich? no weź się opanuj
trzeba było collnąć pożyczyłabym ci trampki 37 i ramoneskę ;-)

16. Data: 2017-05-25 21:27:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

4501bf.jpg

> ubrałaś się w żakiet na zakopower i cugowskich? no weź się opanuj
> trzeba było collnąć pożyczyłabym ci trampki 37 i ramoneskę ;-)

Dzięki, ale istnieją też wieczorowe żakiety - na wieczorne koncerty ubieram
się wieczorowo, pomimo że cała widownia jest w różnego rozmiaru ramoneskach
i trampkach :-)

No i - JA W OBUWIU NA PŁASKIEJ PODESZWIE??? Ty się opanuj :-))
Na rower to i owszem, na wycieczkę, do pielenia - a poza tymi przypadkami
szpilki, Iska, SZPILKI!
3-)

17. Data: 2017-05-25 21:49:15

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 21:27, Ikselka pisze:

> [...]
>
> No i - JA W OBUWIU NA PŁASKIEJ PODESZWIE??? Ty się opanuj :-))
> Na rower to i owszem, na wycieczkę, do pielenia - a poza tymi przypadkami

:-D to ty jeszcze możesz w szpilkach tańczyć?

18. Data: 2017-05-25 21:54:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> :-D to ty jeszcze możesz w szpilkach tańczyć?

Ty już nie????
LOL

19. Data: 2017-05-25 22:56:16

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 21:54, Ikselka pisze:

> Ty już nie????
> LOL

chyba że leżanego ;-)

20. Data: 2017-05-25 23:43:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> chyba że leżanego ;-)

Dziecinko, z tegorocznych Ostatków oraz zaraz potem z imienin Ryszarda
wróciłam pieszo i w szpilkach 3-)

Nie chcą kolaborować
A więc bojkot!
Olbińskiego hejt standardowy.