Apel

21. Data: 2017-05-27 05:34:01

Temat: Re: Apel
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...com
franciszek_wenersky <f...@g...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
A jak ktoś by chciał sobie poobcować ze sztuką a nie z gównem w
puszce i do tego całkowicie za darmo, to polecam
http://palacradziejowice.pl/aktualnosci/kalendarium/
Byłem w zeszłym roku na ostatnim wydarzeniu, recital dawał jeden z
finalistów konkursu chopinowskiego, później z orkiestrą
Filharmonii Świętokrzyskiej zagrali koncert e-moll Fryderyka.
Wszystko w pięknej wieczornej scenerii parku, dyskretnie i
klimatyczne oświetlonej, pod namiotem festiwalowym.

W tym roku festiwal też się odbędzie, miejmy nadzieję, że artystka
Kajah się o nim nie dowie i nie zrezygnuje z występu
;)

Zakłamany bolszewiku Kaja nie zrezygnowała została scenzurowana.

22. Data: 2017-05-27 09:56:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> ;)
>

> Zakłamany bolszewiku Kaja nie zrezygnowała została scenzurowana.

Na festiwalu radzieckiej piosenki i na tournee po Kraju Rad miała pełną
wolność.

23. Data: 2017-05-27 11:26:06

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Twoja Rosja Radziecka tak własnie postępowała jak obecnie TVPis. Komuchu obrzydliwy
cenzura to nie wolność, to komunizm.

24. Data: 2017-05-27 12:58:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Ikselka
> Twoja Rosja Radziecka tak własnie postępowała jak obecnie TVPis. Komuchu
> obrzydliwy cenzura to nie wolność, to komunizm.

Piszczysz, piszczysz, a tak naprawdę..
https://m.youtube.com/watch?v=Qu_QPzGFkP4

25. Data: 2017-05-27 16:21:06

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> franciszek_wenersky
>
> To po co wychodzisz z chlewika i tobie podobni i idziesz ludziom zabraniać

Bo to Hanka dała temu teatrowi moje pieniądze, a ja sobie nie życzę
żeby za moje pieniądze ktoś defekował pod krzyżem.

Nie życzę sobie nawet defekacji za ich pieniądze.
Warunkowo mogę się zgodzić na symulowaną defekację w ratuszu, ale
po godzinach pracy w czasie wolnym.

26. Data: 2017-05-27 16:33:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:21, franciszek_wenersky pisze:

> [...]
>
> Nie życzę sobie nawet defekacji za ich pieniądze.
> Warunkowo mogę się zgodzić na symulowaną defekację w ratuszu, ale

A ja nie życzę sobie, żeby Rydzyk defekował moimi pieniędzmi. Nie tylko
pod krzyżem, ale w kiblu też.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-05-27 16:50:40

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> A ja nie życzę sobie, żeby Rydzyk defekował moimi pieniędzmi.

Nu ale rydzyk startował na takich samych zasadach jak inni, skoro spełniał
wymagania, pieniądze powinien dostać, no chyba że nikt nie dostaje, wtedy ok.
I jego prace i pomysł można obejrzeć, a pomysły peło?

http://tinyurl.com/y8shvgo3

Drogie to pę pę pędolino i przepłacone, zupełnie się nie kalkuluje.
Poza tym trzymaj się tematu, gadamy o tzw. sztuce:)

Co powiesz o Bubel Band Zerwimycka? Kwalifikuje się do Opola?

28. Data: 2017-05-27 17:07:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:50, franciszek_wenersky pisze:

> Nu ale rydzyk startował na takich samych zasadach jak inni,

Przynajmniej poczucie humoru ci dopisuje :)

> Poza tym trzymaj się tematu, gadamy o tzw. sztuce:)

Przecież gadamy. Obrządki kościelne to teatr, a więc w pewnym sensie i
sztuka. Główna różnica polega na tym, że w zwykłym teatrze nikt w
trakcie spektaklu nie zbiera datków do kapelusza, a po spektaklu nie
naciąga staruszków przez radio.

> Co powiesz o Bubel Band Zerwimycka? Kwalifikuje się do Opola?

Nie znam. I nie ja decyduję, kto się kwalifikuje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-05-27 17:32:31

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Przynajmniej poczucie humoru ci dopisuje :)

Jaki niby humor, to znaczące źródło jest.
https://www.euractiv.pl/wp-content/uploads/sites/6/2
017/03/Energetyka-na-Islandii-713x450.png

O geszeftach na handlu CO2 z Sikorskim mówił Gadowski na YT.

> [...]
> sztuka. Główna różnica polega na tym, że w zwykłym teatrze nikt w
> trakcie spektaklu nie zbiera datków do kapelusza, a po spektaklu nie

Nie zbierają bo już dostali i mają zagwarantowane fundusze z ratusza
od Hanki Grundbaum (przymus), a u kosciółkowych daje ten kto chce (wybór).

30. Data: 2017-05-27 18:56:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2017-05-27 o 16:50,

> Obrządki kościelne to teatr, a więc w pewnym sensie i
> sztuka. Główna różnica polega na tym,

Ty na wszystko masz definicję. Ta chyba jednak więcej niż zwykle wysiłku
cię kosztowała...

Nie chcą kolaborować
A więc bojkot!
Olbińskiego hejt standardowy.