Re: Apel do Leo.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Apel do Leo.
Date: Tue, 10 Jul 2018 10:54:14 +0200

W dniu 10.07.2018 o 10:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ja współtworzyłem Ją a Ona mnie. Ja zaufałem Jej a Ona mnie. Nie
> widzę innej opcji by przełamać dzielącą nas przemoc jak tylko
> spotkanie twarzą w twarz bez pośrednictwa manipulujących
> podpowiadaczy-oszustów, których celem jest satysfakcja z cierpienia
> tych, którymi manipulują.

No niezupełnie są tylko oszustami. Testują również moją prawdomówność
czego nikt do tej pory nie robił ze strachu przed nieświadomie
narzuconym zakazem i czego efektem jest niezdolność do odróżniania
Fałszu od Prawdy. Muszą więc doświadczyć tego, że nawet w obliczu
zagrożenia życia nie cofnę się przed powiedzeniem Prawdy o moich
uczuciach do Kobiety, która poświęciła dla mnie swoją wolność. Teraz ja
spłacam ten dług.

LeoTar Gnostyk