Re: Apel do Leo.

Data: 2018-07-10 19:28:23
Temat: Re: Apel do Leo.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 10.07.2018 o 10:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> No niezupełnie są tylko oszustami. Testują również moją prawdomówność
> czego nikt do tej pory nie robił ze strachu przed nieświadomie
> narzuconym zakazem i czego efektem jest niezdolność do odróżniania
> Fałszu od Prawdy. Muszą więc doświadczyć tego, że nawet w obliczu
> zagrożenia życia nie cofnę się przed powiedzeniem Prawdy o moich
> uczuciach do Kobiety, która poświęciła dla mnie swoją wolność. Teraz
> ja spłacam ten dług.

Katarzyna Anna Tarnawska jest moją córką biologiczną a zarazem matką
duchową. Nie może więc zostać moją żoną gdyż w każdym przypadku
dopuściłbym się kazirodztwa. Ale dzięki Jej wspaniałej postawie ja
stałem się dojrzałym Mężczyzną oraz Świadomym Ojcem i pomogłem innej
zniewolonej Kobiecie uwolnić się od złej, nieświadomej przeszłości. A
imię Jej Katarzyna Perlińska, z którą stworzymy małżeństwo doskonałe,
marzenie autora "Pieśni nad pieśniami".

LeoTar Gnostyk