Re: Apel do Pawła Góralskiego

Data: 2003-10-26 18:45:44
Temat: Re: Apel do Pawła Góralskiego
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl>

Do Pawła Góralskiego

Chce Pan Panie Pawle jak ortodoksyjny komuch cenzurować nasze forum , choć
nie błysnął pan niczym szczególnym. Pan Andrzej Głowacki wyróżnia się bardzo
interesująco: duża znajomością tematów i miejsc znajdowania sie wlasciwych
odpowiedzi w internecie, wielu z jego odpowiedzi korzysta i są zadowoleni.
Na tym forum na ogół pacjenci dzielą sie uwagami i spostrzeżeniami o
możliwościach leczenia. Jeżeli trafia się jakis mądry lekarz jak nasz
okulista to chwala mu i zasługa, ale wielu lekarzy odpowiada sztampowo i bez
wyobraźni czy glębszej wiedzy. Więc odczep sie Pan od Pana Andrzeja, sam
postaraj się czymś błysnąc abyśmy uznali cie za wybitnego fachowca a nie za
upirdliwego cenzora. Nie myśl .że ktoś jest taki niemąry , że będzie się
leczył z netu ale dobrze mieć troche informacji aby lekarz w przychodni nie
zalewal bajeru , jak to często robią. Sam mialem taki przypadek ,ze nie
posłuchałem lekarza , diagnoza wydała misię podejrzana, zmieniłem sposób
leczenia i bliska mi osoba mimo 85 lat żyje i ma się dobrze. Lekarz juz
chciał operować nie biorąc odpowiedzialności za jej skutek.
Najlepiej Panie Pawle jak pan rzadko tu bywa niech Pan zmieni forum albo
swój styl obecności.