Re: Apteki co jest grane ???

Data: 2003-01-12 15:52:52
Temat: Re: Apteki co jest grane ???
Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:avnacb$mat$1@news.tpi.pl...

> miala w miejscu numeru kasy chorych "krzyzyk" - (czyli recepta
pelnoplatna)

Ja sie ostatnio wkurzylam, bo lekarka zapomniala czegos zaznaczyc i bylam do
tylu 20 zlotych =((( Probowalam sie dogadac jakos z aptekarka, ze wezme
tylko jedno lekarstwo a drugie nie i pojde jeszcze raz do lekarza - ale nie,
albo wszystko albo nic. Cholera. Mialam wyjscie? No trudno, juz stalo sie,
te 20 zl i tak dalej, poza tym aptekarke rozumiem, jakies tam przepisy,
wszystko OK, ale zdenerwowalo mnie, ze przez jeden glupiutki znaczek
czlowiek musi wyciagnac z kieszeni 20 zlotych =((
Znowoz moja Mama (tu bedzie antyreklama) kupila jakies lekarstwo i podczas,
gdy w jednej aptece zaplacila ks zlotych (nie pamietam), to w aptece w
Carrefourze okolo 10 zlotych wiecej. Oszaleli?! Nigdy juz tam niczego nie
kupie (mowie o Aptece, nie o hali).

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::