Apteki - mapy, wykresy, tabele

1. Data: 2000-03-15 22:37:18

Temat: Apteki - mapy, wykresy, tabele
Od: "Andrzej Marzec" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie;
Jak widać w temacie poszukuję (dość pilnie zresztą) map, wykresów i tabel
(najchętniej chyba jednak map) aptek, ich rozmieszczenia na terenie Polski.
Szukałem ich już na Farmacji w Polsce, na innych znalezionych przeze mnie
odnośnikach w Polskim Infoseeku i Alta Viście, niestety nie udało mi się
znaleźć. Być możę ktoś z grupowiczów dysponuje odpowiednimi linkami i mógłby
się ze mną podzielić swoją wiedzą - byłbym bardzo zobowiązany.
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc i pozdrawiam wszystkich serdecznie
- Andrzej
P.S. Moje adresy: m...@p...com oraz E...@p...onet.pl

2. Data: 2000-03-17 06:15:38

Temat: Re: Apteki - mapy, wykresy, tabele
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Marzec napisał(a) w wiadomości: ...

>znaleźć. Być możę ktoś z grupowiczów dysponuje odpowiednimi linkami i
mógłby
>się ze mną podzielić swoją wiedzą - byłbym bardzo zobowiązany.

He, zartownis z Ciebie. Za takie informacje wiekszosc firm farmaceutycznych
zaplacilaby ciezkie pieniadze, a Ty bys chcial ot tak, za darmo? :)))

Adam B.

FREE CRACKS, E-MAIL, SERIALS, MP3z - S.D.I. Network !!!!! 6193
Czy jest...
USG, a nikotyna
Chora koleżanka
troszke of topic GMO ?