USG, a nikotyna

1. Data: 2000-03-15 19:03:43

Temat: USG, a nikotyna
Od: "Mario" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie dowiedziec waznej dla mnie rzeczy. Dlatego moze ktos znajacy s
ie pomoze mi.
Otoz chcialbym wiedziec czy przy badaniach USG... a dokladnie USG brzucha i
narzadow moczowych..... lekarz wykryc moze ze osoba jest palaca???
Odpowiedzi prosze na priv: b...@f...onet.pl

Mario......

2. Data: 2000-04-08 05:17:10

Temat: Re: USG, a nikotyna
Od: "Kubat Elżbieta" <m...@l...ostroleka.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście że nie badanie USG nie ma nic z tym wspulnego.

Chora koleżanka
troszke of topic GMO ?
Czy ktos mnie w koncu pomoze?
Problemy z tetnem