Arcydzięgiel

1. Data: 2004-10-13 19:04:28

Temat: Arcydzięgiel
Od: "SzteFan" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Poszukuje przepisów na nalewkęz arcydzięgla, oraz inne rzeczy z arcydzięglem
( arcydzięgiel w cukrze? do ciast )
Pozdrowienia :)

1. Data: 2004-10-13 19:28:24

Temat: Re: Arcydzięgiel
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

SzteFan wrote:
> Witam :)
> Poszukuje przepisów na nalewkęz arcydzięgla, oraz inne rzeczy z arcydzięglem
> ( arcydzięgiel w cukrze? do ciast )
> Pozdrowienia :)

Gdzies cos widzialam... chyba w ksiazce, ktorz w dalszym ciagu nie
dotarla do mnie poczta (a to juz poltora tygodnia - czy ona przez
Brazylie jedzie ???) - jak juz dotrze, to napisze, bo teraz nawet nie
pamietam co to bylo...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-13 20:52:56

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzteFan" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
> Poszukuje przepisów na nalewkęz arcydzięgla, oraz inne rzeczy z
arcydzięglem
> ( arcydzięgiel w cukrze? do ciast )
> Pozdrowienia :)

A ja bym sie chetnie dowiedział jak takie ziele sobie w ogródku zafundować..
wie ktoś??

Jadłem kiedys kandyzowane łodyzki rzeczonego..faantastiko do lodów

Marek

1. Data: 2004-10-14 08:54:42

Od: "SzteFan" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba w ksiazce, ktorz w dalszym ciagu nie
> dotarla do mnie poczta (a to juz poltora tygodnia - czy ona przez Brazylie
> jedzie ???) --
> Kot

hah :) z pewnoscia :) albo przez Chiny ;P jesli dojedzie ( co z calego serca
zycze ;P ) i cos napotkasz o arcydzieglu :) to bardzo ladnie prosze o info
:)
z gory thx
S.P

1. Data: 2004-10-14 08:55:08

Od: "SzteFan" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłem kiedys kandyzowane łodyzki rzeczonego..faantastiko do lodów
>
> Marek

nO ja wlasnie szukam przepisu :) na takie cos kandyzowane.. :) i juz chyba
nawet mam :] Pozdro

1. Data: 2004-10-14 10:27:18

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nO ja wlasnie szukam przepisu :) na takie cos kandyzowane.. :) i juz chyba
> nawet mam :] Pozdro

Kandyzowane to prościzna..bo sie ładuje w syrop poprostu..

ale jak nazion zadobyć??

Marek

1. Data: 2004-10-14 14:50:32

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

SzteFan wrote:
> [...]
> zycze ;P ) i cos napotkasz o arcydzieglu :) to bardzo ladnie prosze o info

Postaram sie nie zapomniec (ksiazki nadal nie ma...)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-14 18:11:18

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "SzteFan" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
|

| Kandyzowane to prościzna..bo sie ładuje w syrop poprostu..
|
| ale jak nazion zadobyć??

Poproś na pl-rec-ogrody:-)

S.

1. Data: 2004-10-18 12:10:42

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproś na pl-rec-ogrody:-)

ta, a potem jeszcze absynt, beladonna i "rapowe ziarno" - kurnia co za
ogrodnicy na tej grupie :))

MS

1. Data: 2004-10-18 19:34:22

Temat: Re: Arcydzięgiel - OT
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| ta, a potem jeszcze absynt, beladonna i "rapowe ziarno" - kurnia co za
| ogrodnicy na tej grupie :))

Absyntem (w postaci ziela) faktycznie mogę służyć, belladonnę da się
zorganizować, a "rapowe ziarno" - czy to może chodzi o cannabis? To raczej
nie dostaniesz;-)

Gościnnie z pl-rec-ogrody - S.

szukam przepisu na Maczankę Krakowską
Bakłażany
Halloween- naszło mnie więc pytam za wczasu...
sok z ziemniaka
z czym rozrabiac spirytus?